Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Oude skins in versie4.0

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

djgerryPRO InfinityMember since 2006
Omdat ik nog even moet wennen aan versie 4.0 wilde ik een oude skin gebruiken, bij installatie zegt de skin dat er geen vdj op mijn pc staat. Ik heb in de map skins geprobeerd, in de vdj directory enz maar blijf dezelfde melding krijgen. Ik vind de nieuwe skin nogal zwart. Wie heeft de oplossing, verder probeer ik nog de grote verschillen tussen 3.4 en 4.0 te ontdekken. 1 gevonden als ik op de beatsync knop druk met de rechtermuis dan start de file direct met spelen, dit was bij 3.4 alleen voor de beatsync te activeren.
Ewout????? enig idee.

Groet
Gerry
 

Inviato Fri 25 Aug 06 @ 3:28 pm
dus jij wil ook oude skins gebruiken, heb je 4.0 over 3.4 geinstalleerd of 3.4 eerst verwijdert.
Je moet zien dat er geen 2 mappen zijn van Virtualdj in je Program Files, dit kan problemen geven. Ik had dit ook. Mijn skins die ik downloade die kwamen in de oude map terecht.
Dus ga daar eens kijken.

Solarius
 

Inviato Fri 25 Aug 06 @ 3:55 pm
djgerryPRO InfinityMember since 2006
Hoi Solarius,

Heb eerst 3.4 eraf gehaald en de hele map verwijderd (wel een backup van muziekdata gemaakt)
Maar toch lukt het niet.
Wat ik ook nog niet vind is het volgende op mijn herculus mkII zitten drie fx knoppen, deze kon ik makkelijk programmeren in de 3.4 versie. nu lijkt het bijna willekeurig te zijn. Ik heb geen idee hoe ik de drie effecten per kant weer geprogrammeerd krijg...enig idee???
 

Inviato Fri 25 Aug 06 @ 5:15 pm
die effecten kan je niet meer op de 3 knoppen configureren. Nu is het zo dat je met knop 1 de effect kan stoppen en beginnen. Met knop 1 en 2 kan je wisselen van effect
Dat zal je ook zien op de skins waar je de effecten kunt zien.

Solarius
 

Inviato Fri 25 Aug 06 @ 5:40 pm
djgerryPRO InfinityMember since 2006
Hoi Solarius,

Ik heb hem door, gaat erg goed, misschien wel beter als hiervoor. Wat ik ook prettig vind is dat ik mijn x-fader in het midden kan laten staan ivm de voorafluistering op externe mixer. Ze hebben echt weer hun best gedaan om e.e.a te verbeteren. Nogmaals Dank

Gerry
 

Inviato Fri 25 Aug 06 @ 10:34 pm
graag gedaan.
Have fun zou ik zeggen

Groetjes Solarius
 

Inviato Fri 25 Aug 06 @ 10:47 pm
Het probleem met de skins, komt waarschijnlijk dat de directory structuur in de installatie map van VDJ aangepast is.
Ik zal dit morgen (zondag) even uit proberen. Ik had het nogal druk met draaien (donderdag, vrijdag en zaterdag). Sorry dus ook voor de late reactie
Ewout
 

Inviato Sat 26 Aug 06 @ 3:12 pm
ja maar Ewout ik heb ze hier allemaal wel proberen te helpen, np we geraken er wel uit.

Solarius
 

Inviato Sat 26 Aug 06 @ 6:25 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)