Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Help id3 tags

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hallo
Ik heb een probleem vroeger werkte ik met BPM studio daar voerde ik artist, titel, comment, enz... in
nu schafte ik de mp3 console met virtualDj aan heb die update naar 3.4 artist, titel wordt goed weergegeven maar bij comments wordt niet weer gegeven wat moet ik doen om dit te verhelpen ???
groeten from Roland D.B.V.
 

Inviato Fri 25 Aug 06 @ 8:24 pm
comments, mja wat wil hier dan zien verschijnen,

dit gebruik ik niet echt,
Meer uitleg graag

Solarius
 

Inviato Fri 25 Aug 06 @ 8:53 pm
hallo Solarius
Wij geven les in country dance nu bij comment plaatsen we de naam van de dansen zo is het veel makkelijker een dans met de bijhorende muziek (titel) terug tevinden dan kunnen we zoeken op comments (dus de naam van de dans) zo weet ik welke titel bij deze dans past
hartelijk dank
 

Inviato Fri 25 Aug 06 @ 9:06 pm
ja, als de comments niet werken, zal je ze opnieuw moeten invoeren vrees ik :s.

Solarius
 

Inviato Fri 25 Aug 06 @ 10:00 pm
Oke Solarius
hartelijk dank ik typ de comment opnieuw in dan heb ik ze terug en zijn we achteraf van veel werk gespaard
groeten from Roland
 

Inviato Fri 25 Aug 06 @ 10:37 pm
ja dat zal het beste zijn.
Nog veel plezier met vdj

Groetjes Solarius
 

Inviato Fri 25 Aug 06 @ 10:46 pm
VDJ leest standaard geen id3 tags. In de id3 tag staat een comment, maar dat is een andere comment dan in VDJ gebruikt wordt. VDJ gebruikt zijn eigen "database" met hierin oa het eerder genoemde comment, maar ook cue point info, volume info en bpm.

Deze file kun je vinden in de installatie folder van VDJ, standaard C:|program files|VirtualDJ en heet "VirtualDJ Database.xml". Zorg ervoor dat je hiervan dus regelmatig een backup maakt.

Je kunt VDJ ook id3 tags laten lezen. het nadeel is dat de browser hierdoor langzamer wordt. Dit kun je doen in het config menu. Hierin staat een optie "Read ID3 tags". Volgens verschijn dan ook het comment veld uit de id3 tag in het comment veld in de browser.
Ewout
 

Inviato Sat 26 Aug 06 @ 3:08 pm
Oke Ewout hartelijk dank voor de info nog een prettig weekeind verder
groetjes Roland
 

Inviato Sun 27 Aug 06 @ 12:33 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)