Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: cd branden van playlist

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hallo
vraag 1: kan ik van de playlist één cd branden ik werk met vdj 3.4 zo ja hoe doe ik dat!!!
vraag 2: Kan ik in de zoek actie karaters zoals * gebruiken om een gedeelte van een artist of song naam te zoeken voorbeeld ik zoek The Bellamy Brothers kan ik *Bellamy* gebruiken of een ander karakter
D.B.V.
groetjes Roland
 

Inviato Tue 29 Aug 06 @ 7:50 pm
Roland,
1) je kunt dit niet binnen VDJ doen. VDJ is een dj programma en hierin kun je niet branden. Je kunt wel een bin + cue file maken: dan kan je je playlist af laten spelen met automix en deze opnemen. Deze opname kan je dan bijvoorbeeld met Nero naar cd branden. Er zijn misschien ook programma's die wel direct een playlist kunnen branden, zoals Itunes, of misschien wel Nero.

2) Je kunt wildcards gebruiken zoals * en %. In het voorbeeld dat je noemt kun je gewoon bellamy tikken. VDJ zet standaard namelijk de * er omheen.
Als je echter Bellamy_brothers.mp3 hebt en Bellamy Brothers.mp3 en je wilt ze beide zien dien je of op bellamy te zoeken, maar als dit teveel resultaten geeft op bellamy*brothers

note: * betekend dat er alles tussen mag staan van 1 tot oneindig veel characters, % betekend dat er maar 1 willekeurig character tussen mag staan (je mag ook %% gebruiken)
Ewout
 

Inviato Tue 29 Aug 06 @ 7:59 pm
Dank u Ewout sorry dat ik U nogmaals stoorde ieder program werkt anders ik was gewoon met BPM studio te werken daarmee had ik veel problemen het liep vast enz... ik heb nu al onder vonden dat vdj betrouwbader is moet er alleen nog even aan wennen.
Roland
 

Inviato Tue 29 Aug 06 @ 9:35 pm
Graag gedaan, geen sorry nodig hoor.
Ewout
 

Inviato Wed 30 Aug 06 @ 6:02 pm
Hallo Ewout
Nog een vraag hoe maak het zelf een skin en wat heb ik daarvoor nodig, kan ik ergens in het nederlands daarvan (skin onwerpen) een beschrijving vinden.
hartelijk dank
groetjes Roland
 

Inviato Thu 31 Aug 06 @ 2:57 pm
Er is geen nederlands beschrijving zo ver ik weet. De Engelse bevind zich hier vinden.
Ik help je ook graag verder met je vragen;)
 

Inviato Thu 31 Aug 06 @ 5:30 pm
oke dank U een hanse boterham hi ik weet terug wat gedaan
groetjes Roland
 

Inviato Thu 31 Aug 06 @ 7:15 pm
Hallo kan er iemand me zeggen hoe ik vdj kan gebruiken zonder de mp3console ik kan dat in de settings niet uit zetten, waneer ik vdj wil opstarten zonder de console op de USB poort vraagt hij sluit de console aan op de USB poort.
Hartelijk dank
Roland
 

Inviato Wed 06 Sep 06 @ 4:42 pm
Als het niet gaat vermoed ik dat het op geen enkele manier gaat gaan in de DJ Console versie.
Oplossing is de Pro kopen, het is écht de moeite waard, je krijgt gewoon alle upgrades erbij!!;)
Ik zou er toch eens over nadenken;)

Veel succes!
 

Inviato Wed 06 Sep 06 @ 5:22 pm
De dj console versie kan je alleen opstarten als de console aangesloten is. Dit is een soort copy protection. Als je VDJ ook zonder console wilt gebruiken zal je de volledige versie aan moeten schaffen
Ewout
 

Inviato Wed 06 Sep 06 @ 8:22 pm
Oké hartelijk dank ik zal er eens over nadenken de voledige versi aan te schaffen
groetjes Roland
 

Inviato Wed 06 Sep 06 @ 9:54 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)