Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: MP3 Codec

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hoi ik heb Ejay Dj Mix Station 3, Maar Ik wil recorden maar dat lukt niet.. Hij geeft aan dat ie een MP3 Codec mist.. Wie weet hoe ik daar aankom?
 

Inviato Thu 07 Sep 06 @ 9:40 pm
Kijk eerst in de folder waar VDJ geinstalleerd staat. Kijk of daar een file lame_enc.dll staat. Als deze er staat dien je deze nog in VDJ te selecteren:
- Start VDJ
- Klik op "Rec"
- Klik "Config"
- Browse nu naar deze lame_enc.dll

Staat deze file er niet:
Zoek even in google op Lame_Enc.dll. Download deze en zet deze in de virtual directory folder. Voer dan bovenstaande stappen uit.
Ewout
 

Inviato Thu 07 Sep 06 @ 10:23 pm
Als ik op Rec. klik en dan op Config. dan zie ik Mp3 staan daar onder staat Plugin daar staat helemaal niks in het vak van plugin.. Onder dat staat net zoiets.. Alleen staat er Broadcast. Daar onder staat I:\Program Files\VirtualDJ\Scratch_Backward Chops.dll
wat moet ik nu doen? En hoe open ik de folder van VDJ?
 

Inviato Thu 07 Sep 06 @ 10:52 pm
Oke, Het is gelukt maar nu ik ga recorden wil ik het een naam geven, Als ik er een dubbel klik op geef dan gebeurt er nog niks.. Hoe moet ik dit oplossen?
 

Inviato Thu 07 Sep 06 @ 11:05 pm
?
 

Inviato Fri 08 Sep 06 @ 11:38 am
Probeer eens het volgende (let op ik gebruik VDJ4, dus het kan hier en daar wat afwijken):
- Open VDJ
- Klik op "Record"
- Kies "Master" Bij record from
- Selecteer / aanvinken "Auto start"
- In de File box vul in: C:|Mijnmix.mp3 (let op de | moet een backslash zijn, maar die komt niet goed door op het forum). Of klik aan de rechterkant op de knop met de puntjes->Browse naar een geschikte folder, geef als naam MijnMix.mp3
- Selecteer "Mp3"
- Kies als encoder "C:|PROGRA~1|VIRTUA~1|lame_enc.dll"
- Kies als Bitrate "192"
- Kies "OK"
- Klik dan op "start recording"
- Start met mixen
Ewout
 

Inviato Fri 08 Sep 06 @ 6:27 pm
IK heb wel Ejay DJ Mix Station 3 kan het daar ook op?
Want ik zie namelijk geen master ofzo staan :S
waar kan ik die vinden?
 

Inviato Fri 08 Sep 06 @ 6:46 pm
ik heb die mixstation versie niet, dus er kunnen wat dingen anders zijn, of ontbreken. Probeer er zelf even een beetje achter te komen. Als je die master optie niet hebt sla deze dan gewoon over en ga verder. Kijk anders even in de handleiding van de mix station versie.
Ewout
 

Inviato Sat 09 Sep 06 @ 5:21 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)