Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Maffia Feest

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

djgerryPRO InfinityMember since 2006
Na mijn eerste volledige vdj avond afgelopen zaterdag ben ik nog meer in de ban geraakt van dit programma. Feilloos heeft het gewerkt, ik zit nu alleen een beetje te denken wat ik met mijn duizenden 12 inches moet gaan doen, ik heb al aardig wat overgezet naar mp3 maar het blijft een flinke klus.
Omdat het feest zo top was zaterdag (zie reacties hier vanaf pagina 28-35 http://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/forum/viewtopic.php?t=1847) heeft de organisatie mij gevraagd om een maffia avond te verzorgen, oke wat goede funk erin, wat JB, maar wie heeft er nog goede suggesties binnen dit thema. Het is een rode draad hoor ik hoef uiteraard niet alleen aanmaffia gelieerde muziek te draaien, maar tja waar moet ik aan denken.
Ik zag dat jullie eerder al een collega hebben geholpen met zijn noodkreet voor een foute avond dus ik hoop ook op zo'n response.

Alvast bedankt

DJ Gerry
 

Inviato Sat 16 Sep 06 @ 12:49 am
zeker the godfather acapellas draaien, bangelijk.
zijn net uitgekomen op vinyl
 

Inviato Sat 16 Sep 06 @ 3:14 am
Hoi,

Ik ben net uit mijn bed, gedraaid tot zeven in de ochtend dus de inspiratie voor je plaatjes is wat zoek, maar ik wil wel even reageren op je uitspraak wat te doen met al die platen.
Sowieso bijhouden. Je moet rekening houden met het feit dat wanneer je in het openbaar gaat draaien met VDJ en er komt kontrole (in België Sabam), moet je wel kunnen verantwoorden dat je alle platen hebt. Dit in verband met de rechten.
Dus bijhouden die handel. En ja, het duurt wel even voor ze op je pc staan, vooral omdat je platen in real-time moet rippen en cd's dus wat sneller gaan.
Volhouden, ik ben er ruim 2 jaar mee bezig geweest en zit nu aan zo'n 65.000 nummers.

Groeten en succes met je draaien.
Dieter
 

Inviato Sat 16 Sep 06 @ 11:30 am
Hey DJgerry,

Ondertussen is je maffiafeestje achter de rug.

Hoe is het geweest.

Groeten
 

Inviato Tue 10 Oct 06 @ 8:31 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)