Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual DJ 4 en BCD2000

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

hallo ik ben hier nieuw en hoop dat jullie mij kunnen helpen ik gebruik nu een half jaar de bcd2000 van Behringer maar die software vind ik niet zo goed ik vond de virtual dj altijd heel profecioneel ik had een tijdje geleden geleden gelezen dat VDJ 4 die gaat ondersteunen nu zag ik dat die er was dus ik heb eens eerst een gekopieerde versie geinstaleerd om te zien of dat werkt ik kan hem wel als soundcard gebruiken maar kan iemand mij zeggen hoe ik de controller ook kan gebruiken bedankt
 

Inviato Fri 22 Sep 06 @ 7:18 pm
Een gekopieerde versie? Sorry, maar dan kan en wil ik je niet helpen. Lees even de beschrijving van het Dutch Forum. Koop Virtual DJ gewoon even, als het toch een goed programma is;):P
 

Inviato Fri 22 Sep 06 @ 7:58 pm
ja ik wil die kopen maar ik wil zeker weten dat mijn behringer dan volledig werkt
 

Inviato Fri 22 Sep 06 @ 9:45 pm
Er waren problemen met de Behringer, maar daar is nu een (tijdelijke) oplossing voor gevonden(voor meer info: het General Discussion forum). Dus normaal zou die moeten werken;)

Ik ben er niet zeker van, maar zou het kunnen dat de BCD2000 ook in de demo van VDJ4 beschikbaar is? Weet er iemand dit?

In elk geval zou ik de gekopieerde versie verwijderen. Deze zal nooit 100% werken+het is illegaal.
 

Inviato Fri 22 Sep 06 @ 9:54 pm
@van erum:

Ik wil die illegale versies niet promoten hoor, maar ik heb vernomen dat ze wel goed zouden werken.
dat neemt niet weg dat je hem niet orgineel moet aanschaffen natuurlijk.


@Childofgod:

Maargoed ik ben al 2 jaar trotse eigenaar van een legaal aangeschafte versie en sinds vorige week heb ik er een bcd2000 bij gekocht. Deze werkt bijna perfect met versie 4.0, de basic knoppen en schuijfjes die je nodig hebt om te mixen werken al goed, maar de effect knoppen en nog wat andere knoppen zijn nog niet gelinkt aan functies.
de ontwikkelaars hebben beloofd dit te verhelpen met de eerstvolgende update vdj 4.1.

ik vind het een aanrader in iedergeval ;)
 

Inviato Thu 28 Sep 06 @ 1:19 pm
(Oké, even topic weer naar boven duwen=))

Vandaag is 4.1 uitgekomen, en de BCD2000 word nu wel volledig ondersteund;)
 

Inviato Mon 09 Oct 06 @ 9:26 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)