Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: opnemen met mengpaneel lukt niet!

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

2 weken geleden ben ik door een paar van jullie (oa Superstom en Dieter) goed geholpen hoe ik een mengpaneel moet aansluiten op VDJ. Ik heb mijn mengpaneel mee na een vriend genomen die VDJ had en de uitleg van superstom en Dieter klopte precies.

Nu zit ik met het laatste probleem, dat is namelijk dat VDJ niet opneem wat ik op me mengpaneel uitvoer. Wanneer ik bijvoorbeeld een bass killied of een echo erin gooit wat je op mijn mengpaneel heel vet kan doen, dan neemt hij dat op VDJ niet op. Op VDJ speelt een plaat zich gewoon normaal af en VDJ kan natuurlijk niet lezen wat ik met me mengpaneel doe. Omdat VDJ slecht de geluiden via me mengpaneel stuurt en niet andersom, dus ik niet met me mengpaneel VDJ bestuurt.

Heeft iemand een idee hoe je wel kan opnemen als je vdj gebruikt in combinatie met een mengpaneel?

Dit is eigenlijk het laatste wat ik moet weten, en als dit werkt koop ik VDJ, want ik vind het een vet programma. Wie heeft deze eigenlijk gemaakt? Carl Cox?

Muziekale groet.....
 

Inviato Sat 23 Sep 06 @ 12:12 pm
je moet de record out van je mengpaneel aansluiten op de line in van je geluiskaart (of pc).
dan moet je natuurlijk bij record in vdj zien dat je opneemt van de line-in en niet de master
(master neemt enkel vdj op en dus niet handelingen op je mengpaneel)
 

Inviato Sat 23 Sep 06 @ 1:27 pm
Hoi,

De mogelijkheid die Gregory1 geeft is natuurlijk een oplossing, maar bij mij is dat niet gelukt. Ik bleef problemen hebben.
Ik heb als oplossing gekozen voor een externe Digital Recording Studio gekocht de BR-900CD een nevenmerk van Roland. Daar kan je ineens mee afmixen en masteren, zodat je je mix met een zeer goed kwaliteit op cd kan branden.
Kost wel ca. 600 euro, vergt wat studiewerk, maar als je ermee weg bent is het een schitterend toestel.

Groeten,
Dieter
 

Inviato Tue 10 Oct 06 @ 8:24 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)