Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: raad voor mengpaneel

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

hallo, ik had bijna de BEHRINGER BCD2000 gekocht,maar had graag eerst julie raad en mening geweten,kunnenjulie mij zegen welk mengpaneel het beste is en kunnen julie eventueel linken geven waar ik info en prijzen kan vinden
grtz DIMKE,
 

Inviato Thu 28 Sep 06 @ 2:07 am
Heee Dimke,

Ik ben al lange tijd vdj gebruiker, heb ook allerlei consoles/controlers gehad, sinds vorige week heb ik tevens een bcd2000 op de set staan. Ik ben er erg goed over te spreken.

ik had in het begin wat problemen om de asio-drivers aan de gang te krijgen, maar het is uiteindelijk gelukt als je exact de aanwijziginen opvolgt. Het geluid is super, de schuifjes op de bcd2000 reageren echt erg snel/acuraat en de headphones werken goed. Er is op dit moment bij vdj versie 4.0 nog geen native support op de bcd, daarom moet het aansturen voor nu nog even via midi-codes. Maar de ontwikkelaars hebben beloofd dat in de eerstvolgende update van vdj 4.1 native support voor de bcd2000 ingebouwd wordt.

toch werkt het nu al aardig moet moet ik zeggen en het wordt alleen maar beter :P
 

Inviato Thu 28 Sep 06 @ 1:03 pm
hey DJCannonball, bedankt voor je raad

grtz Dimke
 

Inviato Fri 29 Sep 06 @ 9:33 pm
ey Dimke,

Wacht met het kopen van de Beheringer..... Ik heb hem gekocht en vond het echt niks.....
Ik heb nu iets wat veel vetter is en veel proffesionler....
Voor 20 euro meer kan je de Numark DMX 06 kopen. Dit is een proffesionele mengpaneel waar dj's ook me draaien met hun draaitafel. Sluit deze op je PC aan en koop nog een extern geluidskaart zodat je de geluiden van VDJ kan splitten. Dit is echt zo gaaf....Ben nu al een week helemaal los aan het gaan en dit mix ook veel lekkerder en precieser omdat de mengpaneel 100x meer kwaliteit heeft als dat plastic ding van beheringer.....Ik raad je het echt af....Heb hem zelfs omgerolen.....

Vragen, ik hooor het graag....

gr Pranayama
 

Inviato Sat 30 Sep 06 @ 11:58 pm
hey Pranayama,
ik zal dan nog even wat vergelijkingen doen, zijn er nog andere?
,
 

Inviato Sun 01 Oct 06 @ 6:26 am
nee de numark is kwa prijs goed betaaldbaar en je krijgt er veel voor terug kwa kwaliteit. Anders kom je uit op duurdere.....Maar ik raad je de numark echt aan!
 

Inviato Sun 01 Oct 06 @ 1:49 pm
Er zijn inderdaad ook andere, deze zijn wel duurder (maar ook beter) een voorbeeld is de Ecler Nuo 4, zie hier voor meer info.
Ewout
 

Inviato Mon 02 Oct 06 @ 6:09 pm
aviaguyPRO InfinityMember since 2005
Ik heb me onlangs de SynQ SMX-2 aangeschaft via new-line.nl. Ok, niet goedkoop geef ik toe maar ik vind het een schitterend apparaat waar je ongelooflijk veel fun mee beleeft! Echt een aanrader!

Guy
 

Inviato Mon 09 Oct 06 @ 12:26 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)