Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: tcv en u46dj probleem.

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Ik heb gisteren 2 synqs gekocht en tcv's had ik al. Heb alles aangesloten en proberen alles in te stellen maar het lukte niet zo goed. De driver van de Esi begon nogal lastig te doen. Maar voordien heb ik altijd met 2 tccd's gewerkt en dat werkte prima. Ik weet echt niet wat ik verkeerd doe. Maar als ik de driver opnieuw wil installeren lukt het ni goed. Weet er iemand wat de beste instellingen zijn voor de esi en virtualdj als je met tcv's werkt?
kan er iemand mij helpen --> Ewout ?

Fredje
 

Inviato Thu 28 Sep 06 @ 12:37 pm
Kijk even in deze thread. Hierin staat waarschijnlijk wel wat bruikbare info. Als je overstapt van tccd naar tcv, dien je een aantal settings in vdj aan te passen. je dient over te schakelen van cd naar vinyl, ook het volume zal je hoger moeten zetten, omdat de input uit een platenspeler een stuk lager is dan uit een cd speler.

Welke instellingen heb je nu in het "Sound setup" scherm staan en in het "Timecode config" scherm, die je vanuit het "sound setup" kan starten.
Ewout
 

Inviato Thu 28 Sep 06 @ 8:38 pm
timecode config --> vinyl 33rpm smart lead time 500. Als ik de timecodes opzet dan ziet vdj wel de lijnen maar hij blijft op 0 % staan???

bij de esi zet ik het op phono.
Hiervoor werkte ik met de cds en die werkte heel goed
wat doe ik verkeerd ? :(
 

Inviato Fri 29 Sep 06 @ 5:31 pm
?????? huh ik hij verspringt heel de tijd van hondert naar nul, hondert nul ???
wat doe ik verkeerd ??
 

Inviato Fri 29 Sep 06 @ 5:36 pm
ok ik snap er niks van
bij die curves beweegt er alleen maar 1 curve de andere doet niks
wat doe ik verkeerd ????
 

Inviato Fri 29 Sep 06 @ 6:02 pm
nu bewegen die platenspelers in virtualdj maar er is geen 100 %
 

Inviato Fri 29 Sep 06 @ 6:08 pm
ja ik kan de nummers in vdj afspelen maar het is zoon gahaper en gekraak, het heeft toch niks met mijn platen te maken ofzo ??? of met mijn platenspelers :o
 

Inviato Fri 29 Sep 06 @ 6:19 pm
HET WERKT al een beetje
 

Inviato Fri 29 Sep 06 @ 6:22 pm
maar het werkt maar er is geen 100 procent
 

Inviato Fri 29 Sep 06 @ 6:30 pm
Volgens mij dien je in de Esi de vinyl niet aan te zetten. Deze dien je aan te zetten in VDJ. Als je maar 1 van de beide waves ziet bewegen, lijkt het er op dat er maar i kanaal (links of rechts) doorkomt. Controleer nog even de bekabeling en de settings van je Esi. Vergeet niet op de Esi je ingangen te muten. Als jet kraakt, staat in je Esi config de latency te laag. Probeer deze hoger te zetten. In het performance tab van VDJ dien je de latency dan op auto te zetten.
post is een beetje kortaf, maar ik moet snel eten en dan op klus.
Ewout
 

Inviato Fri 29 Sep 06 @ 6:46 pm
ja sorry ewout voor de vele posten. Het werkt allemaal het had te maken met de draaitafel zelf. De naalden waren wat vuil enzo en naalddruk was ni goed. Maar das allemaal in orde.
groetjes
 

Inviato Mon 02 Oct 06 @ 3:22 pm
Mooi dat het nu werkt. Veel mix plezier toegewenst.
Ewout
 

Inviato Mon 02 Oct 06 @ 6:11 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)