Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ happert en loopt niet gelijk!!

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Ik ben dj en ben van plan om VDJ te gaan gebruiken in clubs. Ik wou dit programme kopen, maar heb voor het gebruik er van hem even geleend van een vriend van mij. Hij heeft nog een oude versie. NiET DE 4.0 DUS!!!
Ik heb uitleg gekregen van een paar goeie lui hier over het gebruik van proffesionele mengpaneel op VDJ. Dit werkt goed alleen stuit ik op 2 problemen en deze zijn ESSENTIEEL want ik kan hier niet mee op clubs gaan aan komen. De problemen zijn;
- Als 1 nummer aan het afspelen is en ik laad de andere nummer op de mengpaneel op VDJ dan laadt hij het nummer (dat zie je aan de blauwe streepjes onderaan) maar als hij bijna klaar is met het nummer in laden kan het zijn dat hij soms 1 tel even vast loopt en dan loop de plaat die al aan het draaien is (en vol de speakers uit knalt) heel even vast en gaat weer verder. Dit is seconde werk, maar heel lelijk en hoor je heel goed. Hier kan ik echt niet mee aankomen. Weet iemand hier iets over?
- Ook bij sommige mp3 als je die gelijk heb gepitch dan schuif de beats soms van elkaar en moet je weer gelijk pitche.....Dit loopt ook niet altijd strak. Met je draaitafel kan je heel makkelijk bijsturen, maar met je muis is het net even wat moeilijker.... Hoe kan het dat de nummer soms weer van elkaar afschieten in de beat?

Verder ben ik erg te spreken over VDJ en zit te denken om hem te gaan kopen, maar dit zijn 2 dingen die me wel zorgen baten als ik ermee ga draaien en dit zou een keus kunnen zijn om het niet doen. Heeft iemand hier ervaring mee??

Gr DJ Supack
 

Inviato Sun 01 Oct 06 @ 12:07 am
DjSupack wrote :
Ik wou dit programme kopen, maar heb voor het gebruik er van hem even geleend van een vriend van mij. Hij heeft nog een oude versie. NiET DE 4.0 DUS!!!


Wat je doet is niet legaal. Ik weet niet of die vriend een gekochte versie heeft, maar als dat wel het geval is kan hij geband worden door het VDJ team en verliest hiermee het recht op toekomstige updates. Daarnaast staat duidelijk in de header van het forum dat hackers en lamers geen ondersteuning krijgen.

Het zal wel aan je pc liggen of aan de gekraakte versie die je gebruikt. Bij mij treden die hiks niet op, niet bij versie 3.4 en ook niet bij versie 4.
Ewout
 

Inviato Mon 02 Oct 06 @ 6:06 pm
Niet legaal???

Je mag toch wel een spelletje van een vriend lenen.....Waar gaat deze wereld naar toe als je niks van elkaar mag lenen???
 

Inviato Wed 04 Oct 06 @ 3:08 am
Dat is inderdaad niet legaal. De licentie van VDJ is een persoonlijke licentie. Dit betekent dat je vdj op iedere machine mag installeren zolang jij als enige deze versie gebruikt. Dit geldt voor de meeste software, zoals ook spelletjes. Dit geldt ook voor bijvoorbeeld audio cds, hierop staat dat je deze niet mag verhuren of uitlenen.

Als je VDJ wilt proberen is er de demo versie. Met deze versie kan je VDJ 20 dagen testen.
Ewout
 

Inviato Wed 04 Oct 06 @ 6:12 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)