Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: geluidskaart compatible met VDJ

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

jetseHome userMember since 2006
hey,
klopt dat ik voor timecode vinyl elke geluidskaart kan gebruiken met twee (stereo)ingangen en uitgangen.

alvast bedankt
 

Inviato Mon 02 Oct 06 @ 9:58 pm
Dat klopt.
2 Ingangen en 2 uitgangen betekent wel 2 stereo ingangen en 2 stereo uitgangen. De meeste 5.1 geluidskaarten hebben slechts 1 stereo ingang, net als de meeste laptops (deze microfoon ingangen zijn vaak zelfs mono), let hier wel op.
Houd er ook rekening mee dat hoe beter de drivers voor de geluidskaart hoe beter het werkt en hoe minder de latency (vertraging). Een Esi u46dj werkt bijvoorbeeld beter dan een hercules dj console mk2, voornamelijk door de drivers.
Ewout
 

Inviato Mon 02 Oct 06 @ 11:12 pm
jetseHome userMember since 2006
ik heb de terratec phase 22.
deze heeft bij 64 buffers en 9600 khz(weet niet zeker) een latency van 0,7 ms merk je dit??
of is dat goed genoeg om mee te kunnnen scratchen??
en dan nog een vraag met de home edition kun je toch maar een draaitafel met tcv maar kun je bij de demo ook met twee want als dat goed voldoet koop ik de profesional vdj

alvast bedankt
 

Inviato Tue 03 Oct 06 @ 3:48 pm
Latency van 0.7 ms zal wel een verkoop praatje zijn, of de interne latency. Zelfs de beste geluidskaarten kaarten komen op een latency van 2 a 3 ms. Latency onder de 15 ms is goed te doen, of je moet echt een dmc champion zijn.
Volgens mij kan je in de dj console edition timecode gebruiken tot maximaal 5 minuten. Zie voor meer info hier.
Je kunt ook de demo van versie 4 downloaden, deze bevat de volledige functionaliteit, de enige limiet is dat deze maar 20 dagen werkt.
Ewout
 

Inviato Tue 03 Oct 06 @ 6:17 pm
jetseHome userMember since 2006
donwload ik de demo versie even als het me bevalt koop ik hem volledig

 

Inviato Wed 04 Oct 06 @ 7:53 am
Goed plan. Veel plezier met testen. Mocht je tegen bepaalde zaken aanlopen, of vragen hebben laat het even weten.
Ewout
 

Inviato Wed 04 Oct 06 @ 6:13 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)