Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: tcv vraagje

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

jetseHome userMember since 2006
hey DJ's

ik heb een tijdje geleden tcv's gekocht. (6 dagen geleden)
maar nou heb ik zo'n gebrom dat virtualdj gaat flippen.
door een gebrom en getik dat het nummer af en tou vooruit schuift en als ik scratch klinkt er een raar matrix effect geluid terwijl ik dat niet wil.
hoe kan ik dit oplossen hij is geaard aan mijn PC

P.S: de tcv's zijn niet van virtualdj maar op de site staat dat ze compatible zijn met virtual dj
(http://www.clubsound.nl/webshop/product_info.php?products_id=1407)

alvast bedankt
 

Inviato Fri 06 Oct 06 @ 10:15 pm
Gebrom? Bedoel je een 50 hz brom, of is het het gefluit van de tijd code platen. De tijdcode platen klinken als een fluittoon, dit is normaal. Ik denk echter dat je een miskoop hebt gedaan. De enige tijdcode platen die goed met vdj werken zijn de originele VDJ tijdcode platen. Het zal ook moeilijk worden om je hulp te geven, omdat bijna niemand die versie heeft die jij hebt.
Heb je de Hercules console in Asio mode staan? Gebruik je VDJ 3.4 dj console versie?
Ewout
 

Inviato Sat 07 Oct 06 @ 4:32 pm
jetseHome userMember since 2006
ik heb het al opgelost en werkt perfect.
de platen werken wel met virtual dj maar kwaliteit blijf op nul staan.
maar voor de rest werkt het nu perfect.
het gebrom kwam door foute instellingen in mijn geluidskaart

maar bedankt dat je de moeite deed om me te helpen

Jetse
 

Inviato Sat 07 Oct 06 @ 9:53 pm
Jetse, mooi dat het opgelost is.
Als de kwaliteit op 0% staat werkt needle drop volgens mij niet. Dit vind ik juiste een erg handige functie.
Ewout
 

Inviato Sun 08 Oct 06 @ 11:35 am
wat is needle drop ?
 

Inviato Sun 08 Oct 06 @ 12:58 pm
@Solaris: Handleiding kan soms handig zijn, of deze info.

Needledrop, wil zeggen dat je je arm van je draaitafel kan optillen een stuk verder op de timecode weer neerlegt en dat vdj dan mee vooruit gaat. Zo kan je net als bij echt vinyl door de plaat " heen stappen" om voor te luisteren of het juiste begin te vinden.
Als je kwaliteit niet op 100% staat kan je dit ook doen, echter het nummer gaat verder van hetzelfde punt dat het nummer stopte dat je de naald er af pakte.
Ewout
 

Inviato Sun 08 Oct 06 @ 2:22 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)