Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: registratiecode

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

fonz-oHome userMember since 2006
hallo,
ik heb een jaar geleden virtual dj pro gekocht in de locale dj-winkel. Maar ik heb het nooit geupdate. Ik heb net een account gemaakt maar ik ben helaas mijn registratiecode kwijt. Zou iemand misschien een registratiecode kunnen sturen naar --@--.-- ??
dank u

--
Moderated by Lady Cameron
Sorry fonz-o no email address is allowed from a demo user
 

Inviato Mon 30 Oct 06 @ 5:13 pm
Je moet contact opnemen met de e-service, zij kunnen je verder helpen.

Een serienummer doorsturen is illegaal, en heeft trouwens toch geen nut. Eenmaal een serienummer gegeven is aan een gebruiker, kan niemand anders het nog invullen in zijn profiel.
 

Inviato Tue 31 Oct 06 @ 8:19 am
Goed geprobeert jongen, ("AAP")
 

Inviato Tue 31 Oct 06 @ 11:18 am
Je enige mogelijkheid is inderdaad een bericht sturen naar e-service. Vermeld hierbij je e-mail adres etc. Dan kunnen ze je mogelijk helpen. Ik geloof echter niet dat je de Pro versie hebt, want die is niet in de winkel te koop geweest, de enige versie die in de winkel ligt is de home edition en de Hercules dj console versie.
Ewout
 

Inviato Tue 31 Oct 06 @ 12:37 pm
oeps craks voor zo een program zou ik gene crack gebruiken zenne amaai da is zijn geld zeker en vast waard da program dus
 

Inviato Sat 02 Dec 06 @ 2:40 pm
@DJ_Timmethy, het gebruiken van Cracks is illegaal. Stop er dus mee om deze aan te raden. Zo niet wordt je account en je ip adres gelocked. Je post is verwijderd
Ewout
 

Inviato Sun 03 Dec 06 @ 3:22 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)