Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Wie kan mij helpen?

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hallo allemaal,

mijn zoon heeft een paar maanden geleden jullie programma gekocht. Hij is er erg mee in zijn nopjes en zit bijna al zijn vrije tijd achter de laptop. Nu is hij over twee weken jarig. Ik wilde hem twee draaitafels, een mengpaneel geven en die platen die jullie voor jullie draaitfels gebruiken met tijdcodes erop. Ik wilde ze bestellen maar nu zijn ze uitverkocht. Ik ben ten einde raad want ik kan nergens anders die platen vinden en ik heb de draaitafels en de mixer al gekocht. Weten jullie misschien wanneer deze platen er weer zijn? Zijn er ook nog platen van andere merken die het ook met jullie programma doen of zijn deze platen misschien ook op een andere site of winkel te krijgen?

Heel erg bedankt en ik hoop dat jullie me willen helpen zodat mijn zoon toch nog een "compleet" cadeau krijgt.

Groeten,
Dhr. Bas de Jong
 

Inviato Sun 12 Nov 06 @ 5:44 pm
http://www.aboutdj.nl/forum/viewtopic.php?id=333

:(

Oplossing zou kunnen zijn om naar cd-spelers over te gaan(je kan misschien de draaitafels nog inruilen?).

Ik wens je in elk geval veel succes!!

Ohja, je kan je serienummer in je profiel ingeven, zo zien we allemaal dat je het programma hebt;)
 

Inviato Sun 12 Nov 06 @ 6:53 pm
Komen er dan geen nieuwe meer?
 

Inviato Sun 12 Nov 06 @ 8:07 pm
het serienummer heeft mijn zoon en het moet wel een verrassing blijven.
 

Inviato Sun 12 Nov 06 @ 8:08 pm
Nee, er komen geen nieuwe.
De volgende tijdcode platen die met Virtual DJ kunnen werken zijn de Virtual Vinyls van Numark. Die zal je dan wel kunnen kopen in elke winkel waar ze spullen van Numark verkopen.

Volgens mij is er nog geen releasedatum voor Virtual Vinyl.
 

Inviato Sun 12 Nov 06 @ 8:58 pm
aviaguyPRO InfinityMember since 2005
Ik heb er twee op overschot ... ongebruikt!
Ik wil je graag helpen maar het probleem is dat ik wel heel weinig tijd heb, enkel vandaag in feite.
Mail me op guylenie@telenet.be en ik zal zien wat ik kan doen.

Greetz,
Guy
 

Inviato Tue 14 Nov 06 @ 10:56 am
Link removed by Superstom: Spam detected!
 

Inviato Wed 15 Nov 06 @ 2:40 am
Superstom: Comment removed, while calling names! -> Let er op schelden is niet toegestaan. Als je een post vind die tegen de regels is van het forum, dit graag melden bij een van de moderators.
 

Inviato Wed 15 Nov 06 @ 7:09 pm
Ik zag dat de timcode lp's nog wel in de vs te krijgen zijn. Ik heb daar vrienden wonen allicht is het een optie om de platen door hun te laten bestellen en naar mij op te sturen.

Wat betreft het aanbod over de platen van "aviaguy", ik wil hier graag op in gaan maar geef mij nog een paar dagen bedenktijd zodat ik ook even contact kan opnemen met mijn kennissen in de vs.
Alvast heel erg bedankt voor het begrip en ik hoop snel antwoord te krijgen zodat ik weet of de platen ook in de vs te krijgen zijn.
 

Inviato Thu 16 Nov 06 @ 8:45 pm
Als het goed is komen de time code platen binnenkort weer beschikbaar. Hier op de site in de online VDJ shop. Daarnaast kunnen deze opgehaald worden bij alle Numark leveranciers, want de Numark Cue vinyls zijn hetzelfde als de vdj vinyls.
Even geduld dus. Tegoedbon geven als cadeau?
Ewout
 

Inviato Fri 17 Nov 06 @ 2:42 pm
kijk even naar deze post van het team
Ewout
 

Inviato Fri 17 Nov 06 @ 2:50 pm
ja Ewout jongen maar het zat me even tot hier.
groetjes
 

Inviato Fri 17 Nov 06 @ 4:13 pm
Wat wellicht ook wel even belangrijk is te vermelden is dat er wel op gelet moet worden dat de geluidskaart geschikt is and er met tijdcode gewerkt gaat worden.. een 'standaard' in de computer ingebouwde kaart is dat meestal dus niet..
 

Inviato Fri 17 Nov 06 @ 11:29 pm
Goede opmerking van Paulheu: Er is inderdaad een geluidskaart met 4 mono (=2 stereo) ingangen en 4 mono uitgangen nodig, bijvoorbeeld een Hercules dj console mk2 of een Esi u46dj.
Ewout
 

Inviato Sat 18 Nov 06 @ 10:26 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)