Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: GELUIDSKAART U46DJ:P

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Beste collega's,


Iemand ervaring met de geluidskaart U46DJ:P ???

Waar kan ik deze kopen en is deze gemakkelijk aan te sluiten en te configureren want dat is niet mijn specialiteit.

Alvast bedankt voor de hulp.
 

Inviato Thu 16 Nov 06 @ 1:17 pm
Voor enkele ervaringen: hier(of zoek even op het forum "U46DJ"), zelf heb ik geen ervaringen ermee.

Over de aansluitingen weet ik niets, wacht even tot er enkele mensen langs komen die er iets van weten;)

Kopen gaat onder andere hier

Veel succes!
 

Inviato Thu 16 Nov 06 @ 5:02 pm
Ik heb hem besteld dus ik houd je op de hoogte.

Indien je Ewout ziet passeren op deze site wil je hem alsnog vragen contact met me op te nemen.

Dank en groeten.

D.
 

Inviato Fri 17 Nov 06 @ 12:18 pm
Hey Carraya,

Draai al eventjes met de DJ46 en echt prima geluidskaart. Draai ook voorlopig onder 3.4 omdat ik nog even de boot afhou voor 4.1... In de configuratie kies je best voor 4.1 geluidskaart. Op die manier komen de 2 aparte deck's stereo uit de DJ46. Het is me nog niet gelukt de samples op uitgang 5 en 6 te krijgen. Vermoed dat dit niet lukt onder 3.4 maar misschien onder 4.1

Succes.
 

Inviato Thu 23 Nov 06 @ 9:50 pm
Hallo.

Kaart dus besteld, woensdag reed ontvangen ergens vanuit het zuiden van Duitsland. Zeer correct allemaal. Vlotjes geïnstalleerd, zelfs ik.
Wat een klank !!! Hier heb ik dus geen spijt van, dat weet ik nu al.

Ben eens benieuwd, moet donderdag draaien, maar lijkt me zeer stabiele kaart.
Bedankt voor de tips.

Groeten
 

Inviato Mon 27 Nov 06 @ 8:42 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)