Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: welke versie

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

nobel09Home userMember since 2006
Hallo,

Ik wil de mk2 controller aanschaffen met de orginele software van virtual dj.
Waar moet ik op letten zodat ik de nieuwste versie heb.
Er zijn nl. nogal wat prijsverschillen tussen de ene en de andere winkel
 

Inviato Tue 21 Nov 06 @ 10:21 pm
Als je de Hercules mk2 koopt zit hierbij een uitgeklede 3.4 versie (of de 3.x versie, met de mogelijkheid tot een upgrade naar 3.4). Zie hier voor meer info.
Wil je de laatste versie (4.1), dan dien je de volledige versie van VDJ hier op de site aan te schaffen.
Ewout
 

Inviato Wed 22 Nov 06 @ 6:46 pm
nobel09Home userMember since 2006
oke,
Ik bedoel eigenlijk ook de hardware, hoe weet ik of ik een oud model heb of een nieuwe.
en welke verkoopadressen adviseer je mij? Ik woon in brabant.
 

Inviato Wed 22 Nov 06 @ 8:57 pm
Er is een Hercules dj console, dit is de eerste console. Die is kwalitatief niet echt goed, daar zou ik dus niet voor gaan. Dan heb je de mp3 control, dit is een goedkope versie, zonder geluidskaart, hier zou ik ook niet vor gaan.
Dan is er de mk2, met ingebouwde geluidskaart en verbeterde kwaliteit (het is de opvolger van de dj console). Deze is er maar in een versie.
Volgens mij kun je deze krijgen bij de media markt. Kijk anders even bij verkooppunten op de Hercules website.
Ewout
 

Inviato Wed 22 Nov 06 @ 9:15 pm
nobel09Home userMember since 2006
Ik heb nog een vraag:
Als ik een playlist heb gemaakt en ik zet hem op automix dan begint het volgende nummer steeds op het moment wanneer het muziekstuk harder wordt dat zijn de groene punten aan het begin en eind van een nummer. Heb jij enig idee hoe ik deze af kan zetten?
Ook wil ik vragen of je de atomatishe pitch aanpassing af kunt zetten, ik kan hem allen maar op plus en min 8% zetten maar dat is soms nog een te groot verschil als je een snel en een langzaam nummer achter elkaar krijgt.

 

Inviato Mon 27 Nov 06 @ 8:46 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)