Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Vdj blijft hangen HELP

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Kan er mij iemand helpen

Ik gebruik vdj al 3 jaar en tot nu toe werkte het perfect op mij vorige laptop. Nu koop ik een nieuwe laptop die nog meer geheugen heeft en nog krachtiger is. Nu heb ik problemen met het mixen van videobeelden. Ik heb alle videobestanden omgezet naar divx om. Als ik nu een videobestand klaarzet en deze afspeel werkt dat perfect dan laad ik de andere kant in met een videoclip dat gaat ook nog goed tot ik deze afspeel. Het geluid is perfect. De voortgandbalk werkt ook maar mijn beeld blijft hangen.
Aan de kracht van mijn laptop kan het niet hangen. Het is een Hp Pavilion 5288 met duo core processor en 2048 ddr geheugen en en geforce GO 7400 videokaart. Zou het probleem aan de videeokaart kunnen liggen. Mijn vorige laptop had een radeon videokaart.

groetjes Berco
 

Inviato Mon 27 Nov 06 @ 8:13 am
Berco,
ik ben bang dat het probleem in de divx codec ligt. Heb je nadat je die laptop hebt gekocht deze opnieuw geinstalleerd, of gebruik je de voorgeinstalleerde versie? Die laatste bevat vaak een hoop zooi, waardoor je problemen kunt krijgen.
Ben je ook begonnen met de performance slider helemaal naar links te schijven?
Ewout
 

Inviato Mon 27 Nov 06 @ 9:06 pm
<hallo Ewout is het mogelijk dat ik U eventjes kan opbellen omtrent dit probleem dan kan ik het probleem eventjes uitleggen.
Indien je daar geen probleem mee hebt laat je mij u nummer achter en wanneer dat het u past, dan bel ik u eventjes op.

Groeten Berco
 

Inviato Wed 29 Nov 06 @ 9:06 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)