Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: opnemen...... via minidisk terug naar PC

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

ik gebruik virtual dj in combinatie met een 4 kanaals mengpaneel. nu wil ik graag het geen opnemen wat ik mix. daarom moet ik een uiitgang van mn mengpaneel zien op te nemen... dit doe ik door middel van een mini disk recorder en dat lukt ook nog..

nu moet ik alleen de minidisk zien op te nemen op mn pc.. dit gaat vologens mij via de line in van mn extrene geluidskaart... hier is volgens mij een simpel pragrammatje voor nodig, maar welke of moet ik het helemaal anders doen...??

heeft iemand hier ervaring mee???

mzzls maiky
 

Inviato Mon 27 Nov 06 @ 7:49 pm
Het klopt helemaal. Je dient een sound editor te hebben om op te kunnen nemen in je pc. Er zit een standaard in Windows (Deze heet sound recorder en zit onder accesoires in het start menu). Er zijn ook andere uitgebreidere paketten, zoals Wavelab, Cooledit, Adobe Audition etc.

Je hoeft niet eerst op minidisk op te nemen. Je kunt het signaal van je mengtafel direct aansluiten op de line ingang van je geluidskaart en direct in VDJ opnemen.
Ewout
 

Inviato Mon 27 Nov 06 @ 9:10 pm
DE EDITOR WAAMEE IK HET HEB GEPROBEERD (DE STANDAARD WINDOWS KAN OP EEN OF ANDERE MANIER NIET LANGER DAN EEN MINUUT OPNEMEN... KUNNEN ANDERE PAKKETTEN DAT WEL EN WAAR ZIJN DIE TE HALEN.......

RECHTREEKS OPBNEMEN VIA MN GELUIDSKAART LUKT ME NIET OMDAT IK EEN OUDERE VERSIE HEB VAN VIRTUAL DJ DENK IK... MAAR KAN DE GELUIDSKAART TEGELIJK AFSPELEN EN OPNEMEN DAN???

BEDANKT VOOR DE REACTIE IN IEDER GEVAL

MZZLS
 

Inviato Tue 28 Nov 06 @ 4:17 pm
Zet allereerst je caps lock eens uit. Dit wordt op forums gezien als schreeuwen en staat erg onbeleefd.

Er zit ook een sound recorder in bijvoorbeeld Nero. De anderen kan je vinden via Google.

Waarom gebruik je een oude versie? Download de laatste demo versie en probeer deze.
Ewout
 

Inviato Tue 28 Nov 06 @ 6:24 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)