Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: kan niet opnemen & zoekt help voor hoofdtelefoon

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

als ik een mix wil opnemen, verschijnt er dat er een fout is i.v.m. een mp3 decoder

en op je console staan 2 knoppen met een hoofdtelefoon op, kan iemand mij uitleggen hoe ik deze moet gebruiken??


thnx

jan
 

Inviato Mon 04 Dec 06 @ 8:00 pm
Voor het opnemen van een mix heb je de mp3 encoder nodig. Deze zit normaal bij de installatie van vdj. Heb je die niet, tik dan even in google "lame_enc.dll" download deze dll en zet deze in de vdj folder. Daarna zou het opnemen moeten werken.

De 2 knoppen met de koptelefoon, zijn voor het voorbeluisteren. Zo kan je de volgende track op de hoofdtelefoon voorluisteren, voordat je deze mixed. Je dient deze knop tijdens het voorbeluisteren ingedrukt te houden (Dit is niet nodig in de volledige versie)

Gebruik de volgende keer ook de zoek knop op het forum eens. beide onderwerpen zijn al meermalen besproken.
Ewout
 

Inviato Mon 04 Dec 06 @ 8:44 pm
ik heb de plugin gedownd, geselecteerd bij config in virtual dj, maar kan nog steeds niet opnemen.
 

Inviato Tue 05 Dec 06 @ 7:30 pm
Heb je wel een geldige folder en bestandsnaam opgegeven? Je kunt in plaats van opslaan als mp3 ook kiezen om op te slaan in wav. Werkt dit wel? Dit is alleen even om te testen, zodat je zeker weet dat niet de lame encoder het probleem is.
Ewout
 

Inviato Tue 05 Dec 06 @ 11:00 pm
in wav werkt het ook niet
 

Inviato Wed 06 Dec 06 @ 7:02 pm
Dat is vreemd. Wat heb je als output geselecteerd (Master, Master+mic of Line in)? Geef als path eens op c:|test.wav (Waar | een backslash, / maar dan naar achteren is. De backslash wordt niet goed weergegeven op het forum). Heb je wel genoeg schijfruimte en heb je schrijf rechten op de betreffende folder.
Ewout
 

Inviato Wed 06 Dec 06 @ 7:50 pm
schrjifruimte is zeker geen probleem, als ik druk op start recording, verschijnt er: record into file: C\.... en daaronder verschijnt er dan waiting to start, toen ik de trial had, kon ik wel opnemen zonder problemen, sinds ik de volledige (echte) versie heb lukt dit niet meer. Line in staat geselecteerd, maar heb de drie al eens geprobeerd hoor.
 

Inviato Thu 07 Dec 06 @ 6:44 pm
bij dj control heb je wel de MASTER nodig om opte nemen.
 

Inviato Sun 10 Dec 06 @ 9:29 am
Istalleer het gewoon is opnieuw, kan misschien een optie zijn. Maar dan sla je best je database van je muziekfiles ergens anders op.
 

Inviato Sun 10 Dec 06 @ 11:30 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)