Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: 1 of 2 geluidkaarten

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

hey mannen,

ik heb aan de achterkant van m'n computer een geluidsuitgang en aan de voorkant.
nu heb ik al met virtual dj geprobeerd om het master geluid uit de boxen te laten komen ( die aan de achterkant aangesloten zijn) en op de voorkant de koptelefoon aan te sluiten maar het geluid blijft hetzelfde. als ik nu op pfl druk dan komt het geluid wat dus eignelijk uit m'n koptelefoon moet komen uit m'n boxen en OOK uit m'n koptelefoon. ik heb alle opties al veranderd maar het blijft hetzelfde. herkent iemand dit ? weet iemand wat ik moet doen ? het is een paradigit computer misschien helpt dat. later
 

Inviato Thu 07 Dec 06 @ 2:46 pm
De aansluitingen op de voor en achterzijde van de pc zijn hetzelfde.

Om voor te kunnen luisteren heb je een 5.1 geluidskaart nodig. Je sluit dan je versterker of boxen (met ingebouwde versterker) aan op de front uitgang. Je sluit je hoofdtelefoon aan op de rear uitgang. Je kunt in je configuratie menu van Windows zien of je een 5.1 geluidskaart hebt of niet.
Let er wel op dat het signaal van een geluidskaart eigenlijk te zwak is voor een hoofdtelefoon. Je kan dit versterken met een (oude) versterker met hoofdtelefoon uitgang.
Ewout
 

Inviato Thu 07 Dec 06 @ 6:24 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)