Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: verwijderen van de sound

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

goedendag, ik ben al een poosje opzoek naar de wijze waarop ik de lyric kan los maken van de sound!
mss dat iemand er een tutorial van heeft ofzoiets!
 

Inviato Tue 12 Dec 06 @ 2:21 pm
Is al meermaals uitgelegd. We nemen het voorbeeld van een cake: we nemen bloem, suiker, eieren en boter, mengen alles en bakken een cake. wanneer de cake gebakken is, willen we de suiker er terug uit nemen... gaat dus niet.
de enig, beste oplossing, is acapellaversies.
 

Inviato Tue 12 Dec 06 @ 2:26 pm
een duidelijkere uitleg dan dit is bijna niet mogelijk!
al ben ik niet echt thuis in de keuken!
bedankt!
 

Inviato Tue 12 Dec 06 @ 2:32 pm
weet jij dan toevallig ook waar ik die acapellaversies (samples) kan vinden?
 

Inviato Tue 12 Dec 06 @ 2:39 pm
Het is dus wél mogelijk:)

Check even acapellas4u.co.uk, op het forum staan tutorials.
 

Inviato Tue 12 Dec 06 @ 4:00 pm
Gregory, goede uitleg ;-)

van Erum. Het is inderdaad wel mogelijk. Het werkt echter niet 100 procent. Daarnaast gaat er heel erg veel tijd inzitten om het goed te doen. Daarnaast dien je ook nog een instrumentale versie en een identieke versie met vocals hebben. Deze dienen qua volume en eq ook hetzelfde te zijn. Oftewel: een acappella versie vinden en aanschaffen is veel sneller en makkelijker.
Ewout
 

Inviato Wed 13 Dec 06 @ 12:40 am
Het is inderdaad een 'alles of niets' oplossing. Als je geluk hebt, heb je je vocal, maar in sommige gevallen is het gewoon onmogelijk.
Maarja, een acappella versie aanschaffen kost ook alweer geld...

Als je je op de website die ik zei registreert kan je gratis acappella's downloaden(mits je 5 dagen wacht)
 

Inviato Wed 13 Dec 06 @ 1:33 pm
thaks voor deze wijze raad.
 

Inviato Thu 14 Dec 06 @ 5:41 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)