Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: beeldscherm valt uit

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

hallo
ik heb nieuwe instalatie van windows geinstallerd en heb nu wel beetje problemen met het beeld scherm.
als ik wil veranderen van skin of zelfs virtual dj open valt het beeld uit maar pc blijft normaal draaien.
ik heb bij de instellingen van beeldscherm de resolutie al op alle keuzes gezet maar te vergeefs.
weet iemand raad
greets tomic
 

Inviato Tue 12 Dec 06 @ 6:47 pm
zet je beeldscherm minimaal op een resolutie van 1024*768. Als je bijvoorbeeld 600*800 hebt, blijft het beeld zwart.
Gebruik ook eens de zoekfunctie. Deze vraag is minstens al 10 keer eerder besproken.
Ewout
 

Inviato Wed 13 Dec 06 @ 12:47 am
Ik heb nog een groter probleem, maar dat ligt waarschijnlijk meer aan m'n laptop. Als ik een hele tijd met VDJ heb gewerkt, zeg een uur ofzo dan heeft m'n laptop het af en toe dat m'n scherm op totaal zwart beeld springt en de laptop nog wel doordraait. Behoorlijk rot als je met je laptop in een discotheek draait .... Niemand vaker last van gehad? Dit probleem treedt alleen op met VDJ
 

Inviato Sat 23 Dec 06 @ 9:23 pm
dit probleem heb ik ook is gehad ,maar gewoon met winamp muziek aan het afspelen ,en ook even later zwart beeld en geen geluid meer, maar de laptop bleef gewoon aan. ik heb die toen is naar de pc winkel gebracht en bleek dat er iets met de accu was, gewoon is eruit halen en er terug in plaatsen mischien zit ze niet goed.. bij mij werkt het.....

zalige kerst groetjes Albert.
 

Inviato Sun 24 Dec 06 @ 10:37 am
Kijk ook even in de powermanagement van je laptop. Zet deze op "minimale powersave toepassen". Daarnaast altijd een skin gebruiken met een resolutie die hetzelfde is als de resolutie van je beeldscherm en deze full size gebruiken.
Ewout
 

Inviato Sun 24 Dec 06 @ 4:26 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)