Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: automix gaat de mist in?

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hallo iedereen,

Ik ben Virtual dj aan het testen. In heel occasionele gevallen ga ik toch die automix feature moeten gebruiken, maar die gaat compleet de mist in.
Hij springt later in, skipt en nog van die rare toestanden.
Heb al gezien dat er veel klachten over zijn in de release 4.11.
het is de beste interface die ik al gezien heb en gebruiksvriendelijk ook nog.
Maar ben echt niet van zin om meer dan 200 euro's te dokken voor een programma dat een geweldige nasty bug heeft.
Tenzij er toch settings zijn die ik over het hoofd heb gezien.. Ja ik heb de looptijd op nul gezet en alles water in andere fora staat. niks geholpen.
Weten jullie nog iets of zit er een update aan te komen?
Thanks
 

Inviato Fri 15 Dec 06 @ 11:38 am
Ja nasty bugs. Ik heb er geen last van. Mijne laptop is ook ni echt ne speciale. Maar nen cheape celeron van 2002. En virtualdj draait er nog steeds goed op. Ben gene krak in computers, heb misschien geluk gehad weet het ni.

Ik werk met de TCV's en die reageren hetzelfde als echte platen. Maar als da bij u ni werkt hedde gij miss ne slechte pc of een virus of ne crack. En ik gebruik het programma wekelijks.

Oké ge moet wa instellen zodat da optimaal werkt voor u eigen pc das normaal maar echt problemen of dat hij uitvalt nog ni echt gehad.
En nen update daar weet ik niks.

Dus die 200 euro's betalen was de moeite wel waard.

groetjes solarius
 

Inviato Fri 15 Dec 06 @ 2:18 pm
@winzclav,
om de automix te laten werken zijn er twee zaken van belang:

Je dient een pc te hebben die minimaal aan de gestelde vereisten voldoet. Deze machine dient getuned te zijn voor het afspelen van audio, zie voor meer info het forum. Skips worden meestal veroorzaakt , omdat de instellingen op het performance tab in het config menu niet goed staat, er interrups in Windows gedeeld zijn, of dat er andere services, applicaties of virussen op de pc actief zijn.

Daarnaast dienen de bpm en de cbg's, dit zijn de blokjes onder in de waveform, correct te staan. Dus het grote blokje dient onder de eerste tel te staan. VDJ mixed op basis van deze cbg (de afstand tussen de blokjes is weer afhankelijk van de bpm).

Ik denk dus dat die "nasty bug" wel mee valt, maar dat het meer een instellingen pc probleem is.
Ewout
 

Inviato Sun 17 Dec 06 @ 3:09 pm
ok jongens, jullie zijn duidelijk wel gewonnen voor deze software.
- ik heb een brandnieuwe laptop, Dual Core, 1 GB aan geheugen. Dus het lijkt me straf dat het aan de PC ligt.
- Een crack heb ik ook niet, ben dus de trial versie aan het testen.
- Virussen: no way, ben wel beetje een computerbeest
Blijft er dus nog maar 1 ding over die settings.
Mag ik even jullie instellingen, zodoende dat ik daar even mee kan spelen?
Thanks !
 

Inviato Tue 19 Dec 06 @ 8:54 pm
over die instellingen moet ge maar naar het software gedeelte vant forum gaan. Of er gewoon wa mee spelen. Want als ge da voor iedereen moet uitleggen wordt ge hondsdol. Maar Ewoutje zal da willen doen denk ik.

Veel plezier ermee.
 

Inviato Wed 20 Dec 06 @ 3:45 pm
laptops hebben over het algemeen meer devices dan dat er interrupts zijn. kijk even in deze post hoe je je interrups kunt uitlezen.

Je kunt ook de performance tab in vdj proberen: Begin met de slider geheel aan de linker kant. Als deze goed werkt, dan kan je een stapje beter proberen, door de slider 1 stapje naar rechts te schuiven.
Zoek even in het general forum op performance of skips en bekijk de blogs mbt performance tuning.

Kijk ook eens in de task manager van Windows, hoeveel processen draaien er? Vaak zijn laptops standaard bezaaid met services en applicaties die best nuttig zijn, maar wel invloed kunnen hebben op het afspelen van audio binnen vdj, je kunt hier denken aan search bars, virus scannes en fire walls.
Ewout
 

Inviato Wed 20 Dec 06 @ 9:32 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)