Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: DJ CONSOLE MP3 3.4 --> 4.2

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Ik heb gisteren een dj console gekocht mp3 hij gaf meteen een update naar versie 3.4!
Goed maar ... Kan ik ook er ook de 4.2 voor update of is die versie voor de dj console nog niet uit!

Graag een gratis update!

Groetjes ,

DJ Spy mattias
 

Inviato Wed 27 Dec 06 @ 12:02 pm
De 4.2 is enkel voor gebruikers die geupgrade hebben naar pro;)

Dit kan je hier doen, met korting
 

Inviato Wed 27 Dec 06 @ 1:02 pm
Ik ga echt geen 40 euro neerdokken voor een betere versie hoor

ze moeten voor hun gebruikers ook eens iets goed doen

ik ben een beginner dj en ga daar mijn geld niet aan verspillen
 

Inviato Wed 27 Dec 06 @ 2:03 pm
Dat begrijp ik.

Je hebt dan ook een dj console gekocht, niet het programma;)
 

Inviato Wed 27 Dec 06 @ 7:10 pm
idd, ze snappen het weer niet hé. Die software kost wel 250 euro hé. Dus ben blij met je korting :p

groetjes...
 

Inviato Wed 27 Dec 06 @ 7:20 pm
De versie die je bij de console krijgt is een demo versie zonder tijdslimiet. Zie het als een gratis presentje bij de aankoop van de console. Zo staat het ook op de doos.

Wees dus blij met de gratis upgrade naar 3.4. Wil je de laatste versie, 4.2, hebben dien je de volledige versie aan te schaffen. Een hobby kost nou eenmaal geld.
Ewout
 

Inviato Wed 27 Dec 06 @ 11:12 pm
inderdaad maar komt er binnenkort geen gratis upgrade uit?
Als er ondertussen een andere versie uit is!

Inderdaad , maar niet elke hobby kost zoveel geld :)

De software kost wel veel!!! 250 euro , een dure grap hoor

Inderdaad 40 euro valt nog mee


 

Inviato Thu 28 Dec 06 @ 10:36 am
En nog een klein vraagje

als ik de 4.2 koop moet ik dan nog altijd mijn hoofdeltefoonmonitoringknop op de console blijven indrukken of is het een druk en ok :)

???
 

Inviato Thu 28 Dec 06 @ 10:41 am