Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: DJ CONSOLE MP3 3.4 --> 4.2

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Ik heb gisteren een dj console gekocht mp3 hij gaf meteen een update naar versie 3.4!
Goed maar ... Kan ik ook er ook de 4.2 voor update of is die versie voor de dj console nog niet uit!

Graag een gratis update!

Groetjes ,

DJ Spy mattias
 

Inviato Wed 27 Dec 06 @ 12:02 pm
De 4.2 is enkel voor gebruikers die geupgrade hebben naar pro;)

Dit kan je hier doen, met korting
 

Inviato Wed 27 Dec 06 @ 1:02 pm
Ik ga echt geen 40 euro neerdokken voor een betere versie hoor

ze moeten voor hun gebruikers ook eens iets goed doen

ik ben een beginner dj en ga daar mijn geld niet aan verspillen
 

Inviato Wed 27 Dec 06 @ 2:03 pm
Dat begrijp ik.

Je hebt dan ook een dj console gekocht, niet het programma;)
 

Inviato Wed 27 Dec 06 @ 7:10 pm
idd, ze snappen het weer niet hé. Die software kost wel 250 euro hé. Dus ben blij met je korting :p

groetjes...
 

Inviato Wed 27 Dec 06 @ 7:20 pm
De versie die je bij de console krijgt is een demo versie zonder tijdslimiet. Zie het als een gratis presentje bij de aankoop van de console. Zo staat het ook op de doos.

Wees dus blij met de gratis upgrade naar 3.4. Wil je de laatste versie, 4.2, hebben dien je de volledige versie aan te schaffen. Een hobby kost nou eenmaal geld.
Ewout
 

Inviato Wed 27 Dec 06 @ 11:12 pm
inderdaad maar komt er binnenkort geen gratis upgrade uit?
Als er ondertussen een andere versie uit is!

Inderdaad , maar niet elke hobby kost zoveel geld :)

De software kost wel veel!!! 250 euro , een dure grap hoor

Inderdaad 40 euro valt nog mee


 

Inviato Thu 28 Dec 06 @ 10:36 am
En nog een klein vraagje

als ik de 4.2 koop moet ik dan nog altijd mijn hoofdeltefoonmonitoringknop op de console blijven indrukken of is het een druk en ok :)

???
 

Inviato Thu 28 Dec 06 @ 10:41 am
Inderdaad 250 euro is veel geld, maar nu kan je software kopen. Een aantal jaren geleden moest je 2 draaitafels kopen (1200 gulden per stuk) of een dubbele cd speler (2500 gulden). Dan moest je ook nog een mengpaneel hebben. Dat je hobby nog wel eens erg uit de hand kan lopen, kan je zien in mijn blog ;-)
Als je de volledige versie hebt is het niet nodig om de voorafluister knop ingedrukt te houden. Je kunt dan bijvoorbeeld een song in deck B laden, deze kan je dan direct voorafluistere. Je kunt ook eenmaal op het voorafluister knopje drukken om van deck te wisselen.
Er zijn nog een aantal andere voordelen van de volledige versie. Deze kan je hier vinden.
Ewout
 

Inviato Thu 28 Dec 06 @ 11:47 am
Voorlopig is voor mij de 3.4 goed :)

Ik zal nog wel zien, indien ik een laptop koop kan ik misshien een pro versie kopen :)
 

Inviato Thu 28 Dec 06 @ 12:41 pm
eu Mattias, als je naar de Pro versie overstapt krijg je 40 euro korting en kost de software nog maar 199euro. Dus de software kost geen 40 euro maar 199euro hé ;)

 

Inviato Thu 28 Dec 06 @ 6:22 pm
ja weet ik , typfout
 

Inviato Thu 28 Dec 06 @ 6:59 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)