Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hercules DJ control MP3 Vraag

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

StanZorHome userMember since 2006
Beste VDJ Leden ,

ik heb een vraagje over de Hercules DJ control MP3..
ik wil deze gaan kopen alleen zit ik met een vraagje heb ik hiervoor een andere geluidskaart nodig dan die ik nu heb , ik heb nu deze geluidskaart (zie foto )

http://img228.imageshack.us/img228/2268/geluidskaartwz4.jpg


wat ik bedoel kan ik met deze kaart wel mixen dus : muziek afspelen en door me koptelefoon dat andere nummer al horen zodat ik die er goed door heen kan mixen ?

of kan dat niet en zeggen jullie koop dan maar beter een MK2?

Ik hoor het wel
Alvast Bedankt ! ,

StanZor


 

Inviato Wed 27 Dec 06 @ 2:28 pm
Het ziet er naar uit van niet.

De MK2 dus;)

Je kan ook de DJ Control MP3 kopen, met een 4.1(of meer) kaart. Maar hoe je dat moet instellen... Hier is onlangs nog een topic over geweest, mij is het nog niet gelukt;)
 

Inviato Wed 27 Dec 06 @ 7:09 pm
Stanzor,
om voor te kunnen beluisteren heb je 2 stereo uitgangen nodig. Je hebt een standaard geluiskaart met maar 1 stereo uitgang. Wil je dus kunnen voorafluisteren, kan je 2 dingen doen:
- Hercules dj control en een 4.1 of betere geluidskaart kopen
- Hercules mk2 kopen.

Het laatste heeft wel de voorkeur, je hebt dan namelijk ook gelijk 2 ingangen, die je kunt gebruiken voor tijd code. De geluidskaart in de mk2 is een redelijke kaart, waar je goed mee uit de voeten kunt. Als je budget het toelaat, zou ik dus voor de mk2 gaan.

@van erum, de instellingen voor een 4.1 geluidskaart zijn identiek aan die voor de mk2. De mk2 is in feite een 4.1 kaart ;-)
Ewout
 

Inviato Wed 27 Dec 06 @ 11:05 pm
Geluidskaart kost misshien minder

ik heb er thuis nog een extra liggen indien mijn 4.1 on board stuk is

Indien je al veel ervaring heeft en je meer wil dan boxen, laptop , headphone en mp3 control

dan kan je best kiezen voor de mk2: kan je op uitbreiden

Ik als beginner dj intreseerde mij in de muziek afspelen op fuiven voor vrienden ( niet al te veel mixen) en niet voor professioneel te gaan draaien.

Wat jij zal kiezen uw beslisssing!
Ga je het gebruiken om te mixen of om af te spelen?

Jouw keuze!

Let op : prijs/kwaliteit en de winkel waar je het koopt
 

Inviato Thu 28 Dec 06 @ 10:49 am
StanZorHome userMember since 2006
 

Inviato Fri 29 Dec 06 @ 12:35 am
Die gaan gewoon over je speakers;)
 

Inviato Fri 29 Dec 06 @ 1:08 pm
StanZorHome userMember since 2006
van de pc bedoel je ? :)
 

Inviato Fri 29 Dec 06 @ 1:59 pm
Inderdaad.;)
 

Inviato Fri 29 Dec 06 @ 2:50 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)