Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: virtual dj pro kopen

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

jetseHome userMember since 2006
beste DJ's ik ben overtuigd van de kracht van virtual dj pro.
maar nou had ik een vraagje als ik nou die koop bij de harware sectie.
deze is iets duurder maar krijg ik dan een cd op gestuurd met doos enzo.
of moet ik hem dan donwloaden.

het liefst heb ik hem op cd

alvast bedankt Jetse
 

Inviato Thu 28 Dec 06 @ 12:12 pm
Jetse de snelste en goedkoopste manier om vdj aan te schaffen is de "Electronic software delivery".

Je maakt het geld over, dan krijg je een e-mail met hierin je serie nummer. Dit serie nummer vul je hier in op de site, dan krijg je gelijk je download. Sla deze op op je harde schijf en brand deze zelf op cd. Installeer vdj daarna
Mocht je de cd kwijtraken, kan je altijd via e-service een nieuwe download aanvragen.
Omdat je al een dj console hebt, kom je in aanmerking voor een korting. Zie hier voor meer info
Ewout
 

Inviato Thu 28 Dec 06 @ 12:19 pm
jetseHome userMember since 2006
bedankt voor je snelle reactie.
maar het is dus niet mogelijk om deze in doos en al met cd'tje te krijgen.

alvast bedankt
 

Inviato Thu 28 Dec 06 @ 12:25 pm
Het is wel mogelijk, de versie met doos handleiding en cd wordt geleverd door Numark en heet Numark Cue. Deze is echter nog niet uit in Nederland en Belgie. Je kunt je lokale Numark dealer bellen wanneer deze versie beschikbaar is. Je hebt dan echter geen korting voor de dj console. Het is dus een stuk duurder om die versie aan te schaffen. Wat is er mis met zelf een cdtje branden?
Groet Ewout
 

Inviato Thu 28 Dec 06 @ 9:05 pm
Het zou kunnen dat hij een hele trage verbinding heeft... Je weet maar nooit.

Vraagje: als je Numark Cue koopt, krijg je dan wel een serienummer(dat je hier kan invullen op de site)? Of krijg je gewoon één versie van Virtual DJ?
 

Inviato Thu 28 Dec 06 @ 9:26 pm
jetseHome userMember since 2006
nee met mijn verbinding is nix mis.
maar ik hbe het liefst echt iets in handen wat je echt kunt zien en zo
daarom de vraag.
maar numark cue hoef ik niet
het mag dan wel hetzelfde zijn maar toch ik heb het liefst virtual dj


groetjes jetse
 

Inviato Fri 29 Dec 06 @ 10:37 pm
Ik heb het ook via "Electronic software delivery". gekocht ,en da werkt prima ,,voordeel is, ge kunt onmiddelijk aan de slag.als ik u was zou ik niet twijfelen en gewoon doen.ge brand het op een cd'ke en klaar het is de moeite virtual dj 4.2.

groetjes Albert

 

Inviato Fri 29 Dec 06 @ 11:12 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)