Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Foto's van 'live' gebruik Hercules dj console

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Ik heb dit weekend een 'retro' nacht gehad in discotheek BBC. Omdat de meeste van mijn retro platen (vinyl dus) bijna tot op de groef versleten zijn heb ik beslist om nog eens de dj console in publiek te gebruiken. It was an easy night for me ;-)

Hier kan je de foto's vinden:

www.djelof.be > klik op de foto van BBC.

Oh ja, voor de BPM Studio freaks, onlangs op een party van Zillion heb ik een ganse nacht hiermee gedraaid. Foto's vind je op dezelfde plek.
 

Inviato Tue 10 Aug 04 @ 9:27 am
eerlijk is eerlijk je hebt wel ballen als je met zo'n apparaat als de HDJ console in een club gaat draaien.....
 

Inviato Tue 10 Aug 04 @ 3:09 pm
That's me... ik doe gewoon mijn ding. Ik ben vinyl deejay en sta open voor andere technieken. Waar kan je die dan best testen? In een 'live' omgeving natuurlijk!

Trouwens, diegenen die maanden geleden het hardst aan het roepen waren dat mixen met MP3's geen echte deejays zijn, die staan nu te trappelen om uitleg te krijgen.

I said it before: het publiek trekt er zich niets van aan met welke apparatuur er gemixed wordt, het is de muziek die telt. And I agree completely with that!
 

Inviato Wed 11 Aug 04 @ 8:47 am
Met mij eerste opmerking bedoelde ik dat ik de HDJ console niet geschikt vindt voor live/club doeleinden. Zoek even naar mijn postings en je weet waarom...

Over je vinyl/mp3 opmerking kan ik helemaal meekomen.
Ik ben zelf al lang bezig met mp3 mixing, mischien ken je VTT nogwel. Dat was voorheen mijn favor prog. Ik heb les gehad van Lady Aida in het draaien met draaitafels en haar ook mijn prog (VTT) laten zien. Ze was er destijds nogal sceptisch over, maar er is in een paar jaar veel veranderd op het gebied van digital mixen, waarbij natuurlijk programmas als FS en VDJ met tijdcode platen geen belemmering meer mogen zijn om over te stappen van real-vinyl naar digitaal.
 

Inviato Thu 12 Aug 04 @ 6:29 pm
Ik volg je hoor! Ik ben beta tester voor Hercules en heb de interne keuken mogen zien ;-)
Ik wacht netjes af... (meer kan en mag ik er niet over zeggen).
 

Inviato Fri 13 Aug 04 @ 9:39 am
Mooi rijtje van clubs trouwens !!!
/me is very f* jealous.
Wie weet zie ik je nog eens spinnen :)

 

Inviato Sat 14 Aug 04 @ 8:57 pm
Gisteren terug een retro nachtje (dat is razend populair in België). Best grappig... het publiek vond het zalig, 4 collega (kuch, kuch) dj's die smalend deden over het gebruik van mijn laptop.

I have one thing to say to them: I'll be laughing when notebooks are standard material!

Ik zal nog wat foto's proberen op te laden.
 

Inviato Mon 16 Aug 04 @ 7:09 am
Retro komt hier ook steeds meer voor :

vrijdag 27-8 is er ook een retro party in de carte blanche (weert-NL), alleen ga ik dan zelf naar de bosuil voor een heftige DnB party =) als bezoeker helaas....

Wat voor laptop configuratie gebruik je (vooral de geluidskaart...)




 

Inviato Mon 16 Aug 04 @ 2:45 pm
lolkamaPRO InfinityMember since 2003
Hallo!!

Het ziet er allemaal mooi uit leuke foto's!!! Keep up the good work en ik kom ook vast nog wel eens langs!
Groeten Dj Police
 

Inviato Thu 26 Aug 04 @ 8:02 pm
owkee ff foutje,

29/8 is de retro party [carte blache - weert]
11/9 is de dnb party [bosuil - weert]

gelukkig.... =)
 

Inviato Thu 26 Aug 04 @ 8:24 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)