Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual DJ 4.2 met Behringer BCD2000 probleem

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Iemand tips? Ik heb een schoon geinstalleerde Siemens laptop met Pentium M 1.5 processor, 512 MB Ram, alleen Behringer drivers geinstalleerd en Virtual DJ 4.2. Als ik nu in de 'performance' settings de preset slider op 'fastest' zet kan virtual DJ niet meer afspelen en krijg ik een 'error in asio driver' bij het afsluiten. Oplossing is latency op 'auto' te zetten, maar aangezien ik ook last heb van de error dat Virtual Dj bevriest ergens tussen de 2 en 20 minuten moet ik eigenlijk de 'fastest' instelling gebruiken. Mbt die freeze error heb ik ook de gangbare oplossingen geprobeerd, USB hubs uitgeschakeld en IrQ conflicten voorkomen. Anybody?
 

Inviato Fri 19 Jan 07 @ 3:01 am
De drivers van Behringer zijn niet al te best. Je dient daarom de latency altijd op auto te zetten. Je kunt dus bijvoorbeeld de slider naar fastest zetten. Door deze instelling veranderen de meeste settings op het performance tab. Zet nadat je de slider hebt verplaatst de latency terug op auto.
Het blijven hangen na een aantal minuten heeft ook met de drivers te maken en komen voor als je in vdj de latency niet op auto hebt staan.
Ik weet niet of Behringer een soort instellingen menu heeft. Zo ja zet in dit menu de latency lager. Het instellen kost wat tijd je dient rustig verschillende settings te proberen. Verander steeds 1 setting per keer.
Ewout
 

Inviato Sat 20 Jan 07 @ 4:21 pm
ik heb een probleem ik kon met een virtual dj control MP3 niets afspelen op het programma van virtual dj4 er kwam ook altijd een asio driver error op maar nu heb ik iets gedownload dat op het forum staat van soundcard en nu kan ik op play duwen en zie ik de platen draaien maar er komt geen geluid uit mijn boxen kan er mij aub iemand helpen
 

Inviato Sat 27 Jan 07 @ 1:58 pm
Virtual DJ 4? Ik hoop dat je dan de trial gebruikt, want DJ Console gebruikers hebben normaal 3.4

Welke uitgangen heb je gekozen in je settings menu?
 

Inviato Sat 27 Jan 07 @ 9:39 pm
Graag on topic blijven. Deze thread gaat over een probleem met een Behringer console. Heb je dus een probleem met je mp3 control kan je of een nieuwe thread openen of je vraag in een thread posten met hetzelfde topic.
Ewout
 

Inviato Sun 28 Jan 07 @ 12:23 pm
hoi, i have Virtual DJ 2.1 and I will save it on a file on MP3, but I can't do it. he ses 'decoder problem'. did i something rong? what i must do?

will you sent the anser to: --@--.--

!HELP ME!

!thx!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hoi, ik hev Virtual DJ 2.1 en ik wil save op een bestand in MP3, maar ik kan het niet. hij zegt dan 'decoder probleem'.
heb ik iets misgedaan? wat moet ik doen?

wil jij mij het antwoord opsturen naar: --@--.--

!HELP ME!

!dank u!

--
Moderated by Lady Cameron
Sorry lwauters no email address is allowed from a demo user
 

Inviato Fri 02 Feb 07 @ 9:57 pm
Dit is het Nederlandstalige forum, graag dus alleen in het Nederlands vragen en antwoorden.
Download eerst de laatste demo versie, zoek dan even hier in het Nederlandstalige forum op "Lame", dan vind je het antwoord op je vraag wel.
Ewout
 

Inviato Sun 11 Feb 07 @ 1:12 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)