Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Timecode kopen in België

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Kan iemand mij vertellen waar ik in België timecode vinyls kan kopen van Virtual DJ.
Of kan iemand mijn zeggen op welke site.Ik kan geen 1 van de op deze site vermelden betalingsmethoden gebruiken.Dus Zit ik nu met dat probleem dat ik niet weet waar ik ze dan moet vinden.

Ik hoop op jullie steun.

Greetz

Thisio
 

Inviato Sat 20 Jan 07 @ 1:10 pm
Je kan ze alleen op deze site kopen of 2de hands van iemand over kopen.

Nu komt Virtual Vinyl uit, een product van Numark. Het is een volledig pakket, dat bestaat uit geluidskaart, Timecode platen en software cue = vdj.
De Timecode platen zijn dezelfde als die van Vdj en zullen ook apart verkocht worden in de winkels.

Dus hiervoor moet je gaan horen bij de Numark Dealer in jouw buurt.

Groetjes
 

Inviato Sat 20 Jan 07 @ 1:23 pm
Time Code's kan je ook kopen via Wire Transfer.
Zo heb ik Virtual DJ ook gekocht.
Het is hetzelfde als een overschrijving, je gaat naar de bank, geeft hen de gegevens, en zij handelen het af;)
 

Inviato Sat 20 Jan 07 @ 3:52 pm
Is er echt geen simpele manier om ze te kunnen kopen.Ik vertrouw het niet zo om iets in america te kopen het komt dan niet aan en zo.Heeft iemand soms geen stapeltje liggen die hij van de hand doet?
 

Inviato Sun 21 Jan 07 @ 12:18 pm
mja ik zou miss wat rondvragen
er zijn er altijd wel die timecodes teveel hebben.

Als ik de timecode vinyl van numark heb, mag je die van mij steeds overkopen

Groetjes...
 

Inviato Sun 21 Jan 07 @ 4:47 pm
Thijs,
VDJ is een Frans bedrijf. Als je dus timecode vinyls besteld in europa, dan komen deze dus uit Frankrijk. Daarnaast is het zeer eenvoudig en veilig om artikelen bij VDJ aan te schaffen. Wil je niet via het internet aankopen doen, dan is wachten op de Numark vinyls vrijwel de enige optie.
Ewout
 

Inviato Mon 22 Jan 07 @ 7:48 pm
Thx Ewout dat is al een hele goede tip kzal eens wat rond snuffelen op franse DJ Sit's mss komt daar wat uit de bus?Iemand een andres van zo'n site?
 

Inviato Mon 22 Jan 07 @ 10:33 pm
Wat wl je op franse dj site's doen?
Ga je dan toch nog in het buitenland kopen?

Atomix, dat Virtual DJ(dit product dus) maakt is een Frans bedrijf.
Als je Timecode's koopt, komen die vanuit Frankrijk;)
Je kan timecode's hier kopen op de site.
 

Inviato Tue 23 Jan 07 @ 8:14 pm
van erum ik denk dat die jongen nog niet zo oud is, en nog ni echt het betalen via bank gewoon is. Laat hem maar doen :)
 

Inviato Thu 25 Jan 07 @ 6:38 pm
He excuseer e Paasei ma ik ben wel degelijk oud genoeg.
Ik ben daar gewoon niet zo aan.
Wat als het niet aankomt en zo.
Kvertrouw dat niet helemaal
 

Inviato Thu 25 Jan 07 @ 8:01 pm
Paasei:-P

Ik begrijp wat je bedoelt.

Maar je betaalt toch ook gewoon via overschrijving?
Wire Transfer is hetzelfde als een overschrijving, maar dan naar het buitenland.
 

Inviato Thu 25 Jan 07 @ 8:07 pm
paasei ???
bedankt hé

 

Inviato Fri 26 Jan 07 @ 5:27 pm
Ja , paasei sorry kwas beetje op m'n tenen getrapt.
 

Inviato Sat 27 Jan 07 @ 11:37 am
maar ik snap ni waarom dat ge er zoon probleem van maakt, koopt die gewoon via wire transfer. anders moet je wachten op de TCV's van numark die je gewoon in de winkel zal kunnen kopen.
 

Inviato Sun 28 Jan 07 @ 2:11 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)