Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Geluid van één speler opnemen

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hallo,

Heb gisteren Virtual DJ gedownload en ik sta werkelijk te kijken hoe vet het in elkaar zit. Ik heb meerdere programma's gehad, maar geen één is zo fijn als deze. Ik gebruik het namelijk om te scratchen. En dat lukt echt super. Zoals een echte plaat ook aan voelt.

Er is één dingetje waar ik niet uit kom. Ik wil alleen de scratch opnemen, zonder beat. De scratch mixen we later door onze nummers heen. Het zal vast heel simpel zijn, maar ik kom er niet uit. :\

Multiple files werkt ook niet :'(

Verder zou ik dit programma graag aan willen schaffen, maar niet via mastercard. Waarom doen jullie niet aan een éénmalige afschrijving?

Greetz,
Alex

PS: Onze tracks zijn te downloaden op www.velpzuid.nl

 

Inviato Sat 14 Aug 04 @ 8:49 am
Het is inderdaad heel eenvoudig:
In de default skin zit een "record" knop. Deze kun je vinden midden op het scherm bij "Music", "Sample" etc.
Klik even op Filename.mp3. Kies een filename en VDJ neemt alles op. Met bijvoorbeeld cooledit kan je de bruikbare stukken er uit knipen
Ewout
 

Inviato Sat 14 Aug 04 @ 5:39 pm
Heel erg bedankt voor je reactie, maar zover was ik zelf ook wel :)

Ik bedoel eigenlijk 2 platen draaien en ééntje opnemen. Dus niet allebei in de mix.

Heb het voorlopig anders opgelost, zet gewoon een beat aan en scratch dan mijn ding en neem dat op.

Hoop dat ik me een beetje duidelijk heb gemaakt, het is namelijk zaterdagavond en ben niet helemaal helder meer :P

Ciao
 

Inviato Sat 14 Aug 04 @ 9:27 pm
Je kan naar mijn weten niet maar één van beide spelers opnemen terwijl ze allebei over de speakers te horen zijn. Je kan natuurlijk één op de headphone draaien, en op de ander scratchen en opnemen.
 

Inviato Sat 14 Aug 04 @ 10:06 pm
het gaat puur om de maat. dus ik zet gewoon winamp aan en neem de scratch op in vdj.

Bedankt voor je reactie
 

Inviato Sat 14 Aug 04 @ 10:12 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)