Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Numark vs Virtual DJ

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Zeg het is mss een domme vraag maar is er enige kans dat de timecode vinyl's van Numark beter of slechter zouden zijn dan die van virtual DJ of zullen het gewoon klak dezelfde zijn met een andere sticker in het midden?Graag had ik hier wat verduidelijking over gehad.

Of stelt niemand zich hier vragen bij?

Ze hebben de Software overgenomen van VDJ en wat aangepast maar wat gebeurt er met de Timecode?
 

Inviato Mon 22 Jan 07 @ 10:37 pm
ik denk dat die van numark de 3de soort timecode vinyls zijn. Virtual Dj verkoopt nu alleen de 2de versie. Dus ik denk dat er toch wel veranderingen in de timecode van numark zitten.

Groetjes
 

Inviato Tue 23 Jan 07 @ 8:27 am
Hier wat foto's:


(klikbaar)
 

Inviato Tue 23 Jan 07 @ 8:19 pm
de vinyls van VDJ (die je nu koopt) zijn exact dezelfde als die bij Numark virtual vinyl zitten en deze zijn inderdaad de derde generatie time code vinyls.
Ewout
 

Inviato Tue 23 Jan 07 @ 9:42 pm
Bedankt Ewout voor de odige uitleg.
Gezien VDJ uit Frankrijk komt (heb ik me laten vertelen) weet jij soms een Web shop uit frankrijk waar ze de timecode's verkopen.Ik wil ze niet bij VDJ Zelf kopen.
Maar als ik ze kan vinden in een andere winkel in frankrijk kan ik er messchien zelf omgaan.
Dus als iemand een FRANSE WEB SHOP kent die TIMECODE VINYL's VERKOOPT laat het mij weten.
 

Inviato Wed 24 Jan 07 @ 2:00 pm
Alleen Virtual DJ zelf verkoopt de platen;)
Of je moet wachten op Virtual Vinyl, die kan je dan kopen bij je numark dealer.

Waarom wil je ze niet bij Virtual DJ zelf kopen?
Het is veilig hoor;)
 

Inviato Wed 24 Jan 07 @ 6:22 pm
aviaguyPRO InfinityMember since 2005
Mag ik er ook een domme bij lanceren? (jullie mogen lachen)
Die cd's die je op de afbeelding ziet ... ik veronderstel dat dit timecode cd's zijn?
Zoja, zijn die hier verkrijgbaar?

Mvg,
Guy

 

Inviato Mon 29 Jan 07 @ 10:17 am
Nog niet zo'n domme vraag;)

Als mijn gezond verstand mij niet in de steek laat moeten dit dan wel de cd's zijn ja.
Timecode-cd's kun je hier downloaden. Onder Download -> Other -> Timecode CD, als je ze brand, kan je beter meerdere kere deze mp3 op 1 cd branden, zo moet je niet telkens van cd wisselen.

Als je de cd's in de winkel kunt kopen weet ik niet.
 

Inviato Mon 29 Jan 07 @ 4:15 pm
zo moet ge ni elke keer van cd wisselen :s.
Ge kunt ook gewoon op vorige duwen hé :p

groetjes
 

Inviato Mon 29 Jan 07 @ 7:09 pm
Numark virtual vinyl is een complete set, met hierbij een geluidskaart, een installatie cd, 2 time code vinyls en 2 time code cds. Die time code cds bevatten exact dezelfde informatie als de mp3 die hier op de site staat. Ze willen echter een compleet pakket aanbieden, zodat gebruikers niet zelf hoeven te downloaden en te branden.
Ewout
 

Inviato Mon 29 Jan 07 @ 7:12 pm
jetseHome userMember since 2006
dus kan ik ook numark platen gebruiken bij virtualdj.

alvast bedankt jetse
 

Inviato Tue 30 Jan 07 @ 2:16 pm
voila nog ene die content is, wij maken mensen hunnen dag toch goed hé.
 

Inviato Tue 30 Jan 07 @ 6:59 pm
dat betekent dat je deze cd s ook kan gebruiken voor pioneer cdj700? of werkt dit enkel voor numark? en zoja, de aansluitingen zijn dan dezelfde als voor je pu' s ?
 

Inviato Tue 30 Jan 07 @ 8:00 pm
jup, ge kunt die cds in alles cd spelers steken die cd's kunnen lezen
 

Inviato Wed 31 Jan 07 @ 3:23 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)