Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: DAC-2 mapper voor VDJ 4.2 van cstroll

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hallo,

Het is me onmogelijk om te zoeken in de mappen van de boomstructuur waar de muziekbestanden staan, normaal gebruik je hiervoor het jog-wheel. In het read-me bestand staat dat je de 'browser mode' moet activeren maar waar kan ik niet afleiden. Hij schrijft: 'Once you install the
driver and launch VirtualDJ, go to your skin's Effects section'. Hoe kan je de DAC-2 instellen in het de SKIN sessie, die volgens mij toch enkel dient om VDJ een andere look te geven.
Wie heeft ervaring met deze mapper?
Graag merk in nog op dat de mapper is gemaakt voor V4.2r1 terwijl ik wel draai onder V4.2r2.
Heeft het hier iets mee te maken?

 

Inviato Tue 23 Jan 07 @ 8:33 pm
Dit wil eigenlijk gewoon zeggen dat je naar de "Effecten" sectie moet gaan, en hier moet je de mapper dan selecteren.

Het verschil van de versie zal niet zoveel problemen opleveren.
 

Inviato Tue 23 Jan 07 @ 9:15 pm
Na enig speurwerk gevonden, of toch een stap verder. Je moet de .DLL in de map Plugins-ControlDevice plaatsen ipv in de rootmap zoals vroeger. Indien de DLL daar staat kan je onder 'Effecten' -> 'External Devices' alle instellingen terugvinden. Eén probleem: de wijzigingen hebben geen effect. Ik vind nergens een save of iets dergelijks. Als ik VDJ sluit en terug opstart hebben de wijzigingen ook geen effect, de instelling is nochtans bewaard. Ik heb dit gecheckd met 'REMAIN' wat in de display duidelijk zou moeten te zien zijn en geen handeling vraagt... Enig idee?
 

Inviato Wed 31 Jan 07 @ 8:58 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)