Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ 4.2r2 + U46DJ: effecten niet mogelijk?

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Heb de nieuwste versie van VDJ draaien en de nieuwste driver voor de U46DJ (V1.0.18)
De U46DJ heeft 6 uitgangen. Ik zou graag 2 stereo kanalen gebruiken voor elk deck en de uitgangen 5 en 6 voor de geluidseffecten.
Van zodra ik selecteer gebruik te maken van 6 kanalen begint VDJ te flippen. De audio klinkt alsof je vlug vooruit skipt en de display van mijn controller DAC-2 begint ook raar te doen.
Enig idee waar dit aan ligt?
 

Inviato Tue 23 Jan 07 @ 8:37 pm
Ik heb begrepen dat er problemen zijn met de v18 drivers, je kunt beter de .16 of .14 versie gebruiken.
Effecten worden bovenop het bestaande geluid "gemixed" deze kun je dus niet apart naar een kanaal op je geluidskaart sturen. Of bedoel je soms dat je de samples naar een apart kanaal wilt sturen, dit kan namelijk wel.
Ewout
 

Inviato Tue 23 Jan 07 @ 9:52 pm
Dag Ewout,

Sorry, ik bedoel inderdaad de samples. Probleem is zoals ik schrijf dat als je voor 6 aparte kanalen kiest de decks heel raar beginnen te spelen alsof je vlug vooruit skipt. Zal het eens proberen met één van de vorige drivers zoals je adviseert.

Thanks
 

Inviato Wed 24 Jan 07 @ 10:42 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)