Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Gekraak

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

corosenHome userMember since 2007
Hallo,

Ik heb VDJ 4.2 pro en wanneer ik bij de equi de bass/mid/treble verander hoor ik gekraak.
Ook heb ik dit met de crossfader. Als ik snel heen en weer ga des te erger word het.
Nu heb ik gezocht op het forum en vond 1 topic heb hetzelfde gedaan maar het hielp niet.
Geluidskaar is AC,97 en een trust 5.1 usb headset.
Nou heb ik me master opgedraait om te checken of het aan de geluidskaart lag en dat was niet zo want ook op mijn hoofdtelefoon is het gekraak te horen.

Beschrijf het geluid? Zoals en mengpaneel die bijna kapot is, je kent het wel als het schuifie niet meer soepel loopt.

Hopelijk weet iemand wat....??

Groet,
koos
 

Inviato Wed 24 Jan 07 @ 6:32 pm
Volgens mij heb je niet de pro. Of gebruik je de tial?
Als je het al hebt aangekocht, vul dan je serienummer in in je profiel.
Als je een crack gebruikt, krijg je hier geen ondersteuning.

Zeg ook even in welk topic je hebt gekeken;)
 

Inviato Wed 24 Jan 07 @ 7:42 pm
corosenHome userMember since 2007
Nee ik heb verkeerd gekeken... het is een demo. Blijkt dat me pc is vervuild te veel programma's op de achtergrond.

grt
 

Inviato Wed 24 Jan 07 @ 9:35 pm
corosen wrote :
Hallo,

Ik heb VDJ 4.2 pro en wanneer ik bij de equi de bass/mid/treble verander hoor ik gekraak.
Ook heb ik dit met de crossfader. Als ik snel heen en weer ga des te erger word het.
Nu heb ik gezocht op het forum en vond 1 topic heb hetzelfde gedaan maar het hielp niet.
Geluidskaar is AC,97 en een trust 5.1 usb headset.
Nou heb ik me master opgedraait om te checken of het aan de geluidskaart lag en dat was niet zo want ook op mijn hoofdtelefoon is het gekraak te horen.

Beschrijf het geluid? Zoals en mengpaneel die bijna kapot is, je kent het wel als het schuifie niet meer soepel loopt.

Hopelijk weet iemand wat....??

Groet,
koos


Ik heb ongeveer hetzelfde probleem gehad; bij mij is het opgelost door in de performancesetting de 'safe mode' uit te vinken. Dit is blijkbaar typische een probleem bij gebruik van 2 geluidskaarten. Zet ook je latency op 'auto' (terug te vinden in hetzelfde tabblad).

Succes
 

Inviato Thu 25 Jan 07 @ 1:19 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)