Accesso rapido:  

Forum: Greek Forum

Topic: mixman dm2 console and Vdj

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

paidia kalispera kai apo emena.Eimai kainourgio member alla xristis tis atomix peripou 3 xronia (vlepe istoriko atomixmp3)
exo mia aporia kai tha ithela tin voithia sas.
exo mia consola dm2 tis mixman simvati me polla programmata mixing alla kai dimiourgias mousikis.exei ena klasiko layout me 2 decks mikti 4 samples kai peripou 8 koumpakia ana deck gia varius functions.Gnorizo pos i sigkekrimeni siskeyi DEN ipostirizetai apo tis trexouses ekdoseis tou virtual dj,ayto pou tha ithela na rotiso einai ean gnorizei kapoios an i konsola einai sta trexonta sxedia tis atomix i ean ginetai meso sdk i java programatismou na dimiourgithei ena plugin pou na ipostirizei tin sigkekrimeni consola.To en geni erotima einai ean to vdj mporei na doulepsei exoterika plugin elenxou i ola elenxontai apo kleisto kodika sto ektelesimo arxeio

eyxaristo prokatavolika
 

Inviato Mon 16 Aug 04 @ 10:12 am
basika kalhspera kai kalwshrthes,

uparxei auto to plug in
http://www.pdoom.ch/ kai des dm2 plug in to opoio kanei to dm2 midi.KAnontas to dm2 midi mporeis na baleis shortcuts sto vdj kai ta keys gia na kanoun doulia apo to dm2.Wstoso den tha exei scrach kai ta wheels malon den tha doulepsoun.
Fusika sta setting tou vdj prepei na baleis enable MIDI. Dhaldh ousiastika mporeis na doulepseis to dm2 san ena aplo midi.Twra an sto melon tha einai full suported den 3erw.Alla den to blepw giati den einai kai oti kalutero uparxei se controler opote einai ligo xlwmo na asxolithoun na baloun drivers mesa sto kwdika gia auto to controler.
 

Inviato Mon 16 Aug 04 @ 3:05 pm
Geia sas paidia

Den ithela na anoikso kainourgia selida (thread) , etsi grafo edo kai zitao voitheia kai enimerosi gia consola. Douleuo me shortcuts se eidika ftiagmeno pliktrologio (xeiropoiito). Omos opos katalavainetai mia consola tha mou itan xrisimi. Exete tipota ypopsi>?. Me poies synergazetai to Vdj, poia einai dokimasmeni apo sas, kai an yparxei kana link na diabaso texnika xaraktiristika. Oti gnorizete tha mou itan xrisimo.

Euxaristo ek ton proterwn.

Note !!! Μπορούμε να γράφουμε και με Ελληνικούς χαρακτήρες?

Babis
 

Inviato Thu 07 Oct 04 @ 12:51 pm
 

Inviato Thu 07 Oct 04 @ 2:12 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)