Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: U46DJ : Timecode en Echte Vinyl

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Ik heb hier of de site twee verschillende configuraties gezien voor de us46dj.
Een waarbij de uitgang van je draaitafel gesplit wordt ( 1 naar de u46dj en 1 naar de mixer )
En dan een andere config waarbij de uitgang rechtstreeks op de u46dj wordt aangesloten.
Kan iemand mij vertellen welke van de twee de juiste is.En met welke van de Twee je ook je Timecode's kan wegnemen en echte vinyl gebruiken.

Greetz Thisio AKA Paasei
 

Inviato Sat 27 Jan 07 @ 1:19 pm
Zoals bij veel keuzes is niet per se een de juiste, maar ja daar heb je niet zoveel aan.
Wil je alleen timecode gebruiken dan is het alleen noodzakelijk dat je je draaitafels op je geluidskaart aansluit.
Wil je echter zowel timecode als normaal vinyl gebruiken, dan is de beste oplossing om het signaal van je draaitafels zowel naar je geluidskaart als naar je mengtafel te laten lopen. Let er hier op dat je zowel Y splitter kabeltjes nodig hebt als een mengtafel met 4 ingangen of 2 ingangen met omschakelbare (tussen phono en line) ingangen.

Conclusie: De gekozen setup is afhankelijk van wat je wilt.
Ewout
 

Inviato Sun 28 Jan 07 @ 12:21 pm
op mijn blog staat de configuratie voor het rechtstreeks aan te sluiten. Maar daar zal je niets aan hebben.
 

Inviato Sun 28 Jan 07 @ 2:14 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)