Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Beat springt

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

JoediHome userMember since 2007
Beste,

ik heb mij een dj control mp3 aangeschaft en de software geupdate tot v3.4.

Kweet ni hoe het uit te leggen, dus ik doe het met een verhaaltje...:)

Ik speel plaatje 1 af, beetje later laat ik plaatje 2 draaien en mix ze in mekaar. De eerste seconden is er niets mis. Totdat plots de beats spontaan niet meer gelijk gaan lopen (verschil van 1/10de van een seconde ofzow), ook al is de bpm vast en hetzelfde, maak ik geen gebruik van de auto-beat of andere functie. Dit keer op keer. Maakt niet uit welke 2 platen ik ook maar inlaad. De beats blijven nog constant.
Ook stel ik vast dat het grafische beeld steeds bibbert bovenaan wanneer ik 2 liedjes tegelijk afspeel. Mijn processor loopt op dat moment op enkele procenten, mijn ram zit ook totaal niet vol, mijn pc is totaal gekuist en gedrefragmenteerd, ik heb de andere tips die hier ergens in een topic staan om virtual dj vlotter te laten lopen allemaal opgevolgd. Er staan ook geen andere programma's open.
Ik heb de trial laten lopen van de site (das wel ne 4.1), en daar heb ik het probleem totaal niet (mss omdat ik geen dj control mp3 kan gebruiken?), ook de grafische hapering niet...

Ik heb er nu al enkele uren tijd in gestoken, en toch lukt het me niet het probleem te verhelpen. Dus richt ik me nu tot jullie? :p

Ik heb dus een pc met win xp sp2 3.20ghz en 1gig ram, ruim voldoende lijkt me...
 

Inviato Mon 29 Jan 07 @ 3:31 pm
Waarschijnlijk draaien er een boel andere services op je pc die het afspelen verstoren. Bijvoorbeeld virus scanners en andere zaken.
Zoek even op het forum naar "Performance" tuning. Er staan een hoop tips om je pc te tunen.
De eenvoudigste aanpassing is in het config menu de Reactivity lager zetten.
Ewout
 

Inviato Mon 29 Jan 07 @ 6:34 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)