Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: inzingen

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

andillaHome userMember since 2006
ik hebt dus het probleem ik zing m'n eigen liedjes(R&b)
maar telkens ik wil inzingen gaat alles goed maar alsd ik het wil afspele hoor ik m'n eigen stem niet meer en moet dus werkelijke schreeuwen en dan hoor je het nog niet want het rode lampje bij Peak voor de microfoon brand heel zelden
heb alles al geprobeerd ben hopeloos kan iemand me hulp bieden
Dank Uu,,
Greatz Andy...
 

Inviato Mon 29 Jan 07 @ 9:44 pm
je moet er een stemversterker tussen zetten want het microfoongeluid is niet overweldigend hard inderdaad. je kunt ze kopen in de betere muziekzaken. vroeger had je een grote in eindhoven, Konijn, en die had ze. inmiddels heet de zaak anders maar ik kom even niet op de naam. hoop dat iemand anders weet wat ik bedoel en het dan ff hier neer knalt.
 

Inviato Wed 31 Jan 07 @ 1:18 pm
Als je wilt zingen raad ik je aan een externe mixer te kopen. De kwaliteit van de meeste microfoon ingangen (op standaard geluidskaarten) zijn erg slecht. Daarnaast heb je op een externe mixer vaak een toonregeling en als je een goede koopt ook een effect apparaat.
Controleer in de Windows media mixer even of het volume van je microfoon helemaal open staat.
Ewout
 

Inviato Fri 02 Feb 07 @ 6:15 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)