Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Stereosplitter

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Heeft iemand een link waar ik een stereosplitter kan zien? Geen idee hoe zo'n apparaat eruit ziet

Alvast bednakt
 

Inviato Wed 07 Feb 07 @ 9:22 pm
Wil namelijk voorluister met koptelefoon en dat kan ik nu niet

bedankt
 

Inviato Wed 07 Feb 07 @ 9:30 pm
Dat kan met een splitter ook niet..
 

Inviato Thu 08 Feb 07 @ 6:57 pm
 

Inviato Fri 09 Feb 07 @ 7:45 pm
 

Inviato Sun 11 Feb 07 @ 2:05 am
De goedkoopste oplossing om te kunnen voorbeluisteren is een usb-soundcard, die normaal gebruikt wordt voor laptops of om te kunnen bellen via Skype, zonder de interne geluidskaart te gebruiken (blijkbaar willen er mensen telefoneren en tegelijkertijd naar muziek kunnen luisteren):

http://img102.imageshack.us/img102/3410/0bce224f657be724ff66034bl6.jpg

Maar dit is natuurlijk niet Asio. Kost maar € 8.90 bij www.cdrwinkel.com (excl verzendingskosten).
 

Inviato Sun 11 Feb 07 @ 2:16 am
manducator,
een stereo splitter werkt prima, je dient alleen wel een stereo naar 2 mono splitter aan te schaffen en niet een stereo naar 2 stereo (zoals in de link die je opgeeft). Deze laatste gebruik je als je bijvoorbeeld met zijn 2en naar 1 ipod wilt luisteren.
Ik zou echter ook niet voor een splitter gaan, maar een 5.1 geluidskaart (intern of usb) aan te schaffen. 2 Geluidskaarten, kunnen problemen geven met de grote van de buffer en latency problemen.
Ewout
 

Inviato Sun 11 Feb 07 @ 1:33 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)