Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Eindconclusie DJ console

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.


Ok dan , mijn eindconclusie over de HDJ console, tis leuk speelgoed en geschikt voor iemand die niet weet of ie wil gaan mixen of het niet kan en voor relatief weinig geld een dubbele cd-speler koopt incl mengtafel. Zelfs naast een traditionele cd-speler setup (bijv drive-ins, vaak beginners, weinig geld je kent het wel) kan de console een leuke toevoeging zijn met het draaien. Voor club/pro gebruik....naah daar zit de stevigheid en stabiliteit (lees geld) niet in. Kopen als je een newbee bent en het wil leren en verkopen als je wat serieuzer gaat draaien.

2e hands kun je ze voor 125-150 EUR wel oppikken, de mijne gaat voor idem de deur uit. Hij is aangepast, dwz jogs zijn ietswat verstroeft om de zwiepers tegen te gaan (blazen was al genoeg voor beweging), dus nauwkeuriger corrigeren. De playknoppen zijn doorgesoldeerd zodat deze extern kunnen worden gestart van bijv mengtafel.
Doe me een lol en laat het kastje in elkaar, want het is er niet voor gemaakt om steeds open en dicht te moeten...trust me.
Verder geheel werkend te zien. Wel even vermelden dat iemand die hetzelfde probeert zijn garantie dus wel kwijtraakt. Voor dat dit een verkooppraatje wordt en geen conclusie laat ik het erbij.
 

Inviato Thu 26 Aug 04 @ 8:44 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)