Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: TCV gen3

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

ik was aan het lezen op general forum, en ik kwam iets tegen over de TCV's 3th generation. Maar ik snap eigenlijk niet zo goed wat er verbetert is en wanneer we deze zullen kunnen verkrijgen op de site.
Iemand die hier iets meer over weten.

groetjes,

Solarius
 

Inviato Wed 07 Mar 07 @ 3:16 pm
Ik dacht dat deze op dit moment enkel nog maar in Amerika te verkrijgen zijn, voor de rest weet ik er niets van.
 

Inviato Wed 07 Mar 07 @ 5:29 pm
De derde generatie timecode vinyls zijn net uitgekomen in de usa. Deze zullen binnenkort ook in europa verkrijgbaar zijn. Er zijn enkele verbeteringen doorgevoerd ten opzichte van de 2e generatie. Er zitten bijvoorbeeld 1 minuut markers op: na Iedere minuut heeft de vinyl een markeerpunt, net als een elpee bij het volgende nummer, zodat je snel weet waar je zit of naar toe moet springen. Het logo en de kwaliteit van het vinyl is berbeterd.
ZOdra deze in europa beschikbaar zijn zal dit op de website kenbaar worden gemaakt. Ik zal het hier ook op het Nederlandtalige forum posten.
Ewout
 

Inviato Thu 08 Mar 07 @ 8:47 pm
oké bedankt voor de respons.

groetjes
 

Inviato Sun 11 Mar 07 @ 8:30 pm
TreZorHome userMember since 2004
doemme, tcv weer in stock....had maar beter eerst gevraagd want het zijn nog steeds gen2 tcv...
Heb er nu voor nix besteld.

jammer.
 

Inviato Tue 17 Apr 07 @ 5:04 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)