Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hercules dj console werkt niet meer....

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Ik heb de dj console geinstaleerd en dat ging normaal alles werkte. Vervolgens heb ik gezien dat er een nieuwe driver was op de site van hercules. Deze heb ik gedownload en geinstalleerd ( teminste een poging ondernomen) Wat gebeurt er de uninstaller gaat lopen en vraagt aan het einde opnieuw opstarten? Hierop antwoord ik ja, normaal gesproken moet na het opstartende installatie weer doorgaan . Niet dus! nogmaals geprobeerd hetzelfde. Oude drivers terugzetten werkt ook niet.
Register nagelopen alle mogelijke verwijzingen weggehaald (denk ik) . Maar de installatie wil dus gewoon niet meer doorgaan.
Wie weet wat ik hier een oplossing voor??
 

Inviato Mon 26 Mar 07 @ 9:26 pm
Volgens mij is de laatste driver speciaal voor Windows Vista. Heb je geprobeerd om te deinstalleren via Configuratei scherm->Software? Of Via REchs klikken op Deze computer->beheren->Hardware->Selecteer de console->Driver deinstalleren?
Ewout
 

Inviato Wed 28 Mar 07 @ 9:04 pm
Oh ....dat was niet bijdehand van mij ik heb als OS xp met servcie pack2 en dat stond er nog niet bij.
Kan iemand mij nog wat verder helpen . IK heb nie zoveel zin om xp geheel opnieuw te installeren
 

Inviato Thu 29 Mar 07 @ 9:29 pm
Heb je de methoden die ik boven beschreven heb reeds gedaan? Op deze manier deinstalleren zorgt ervoor dat alles (files en registry entries) verdwijnen.
Ewout
 

Inviato Sun 01 Apr 07 @ 2:30 pm
Heb ik zojuist geprobeerd maar helaas het is jammer ook dat werkt niet.
Wat ik ook probeer met register programma's ik blijf de hercules dj consle steeds tegen komen in mijn register en die kan ik niet verwijderd krijgen !

Wie weet nog raad
 

Inviato Mon 02 Apr 07 @ 10:22 pm
Als je de registry keys niet wegkrijgt, zijn er waarschijnlijk rechten op die keys gezet (Door het Hercules installatie programma?). Je kunt deze rechten aanpassen door de key te selecteren en dan in het menu te kiezen "Edit"->"Permissions" (Op een Engelstalige xp, op een Nederlandse zal het iets zijn van Bewerken->Beveiliging of Rechten). Zet nu je eigen account erbij met als rechten "Full control".
Wil dit ook niet denk ik dat er niets anders opzit dan een herinstall van xp.
Ewout
 

Inviato Mon 02 Apr 07 @ 11:01 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)