Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: wie kan mij helpen?

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Ik kan niet voorbeluisteren ik heb een geluidskaart met 8 in of uitgangen
en ik wil voortbeluisteren maar als ik bij config druk en dan bij sound card 4.1
en dan druk ik op oke
als ik de crossfader naar de kant zet waar ik aan het draaien ben en ik wil het volgende liedje voorbeluisteren dn hoor ik door de speakers en de hoofdtelefoon hetzelvde en dan is de muziek die ik draai en de muziek die ik voor wil beluisteren er zachtjes doorheen
Zou iemant mij alsjeblieft willen helpen dankhewel
 

Inviato Tue 27 Mar 07 @ 6:09 pm
btw ik heb geen hecules dj console
 

Inviato Tue 27 Mar 07 @ 6:31 pm
en ik gebruik vd 2
 

Inviato Tue 27 Mar 07 @ 6:34 pm
Jongen toch, dat je nog met versie 2 zit, we zijn al aan versie 4.2;)

Download op deze site de trial.

Zo moet je 'm dan instellen:
 

Inviato Tue 27 Mar 07 @ 8:12 pm
Jh Maar dn moet ik die weer helemaal opniew kopuhh en ga naar de kermis en me geld is dn wel op\
weet iemant hoe de moet in versie 2?
 

Inviato Wed 28 Mar 07 @ 1:35 pm
Opnieuw kopen? Heb je de tweede versie dan wel gekocht?

Download 'm gewoon hier gratis van de site, dan kan je 'm 20 dagen uitproberen.

En ja, een hobby is een hobby, en dat kost nu eenmaal geld.
 

Inviato Wed 28 Mar 07 @ 4:00 pm
Als je vdj versie 2 gekocht had, dan had je gratis kunnen upgraden naar de laatste versie (vdj 4.3). Ik denk echter dat je vdj nooit gekocht hebt. Download zoals van Erum zegt de demo versie, probeer deze 20 dagen en besluit dan of je vdj wilt aanschaffen. Indien je een crack gebruikt, kan je account hier gelocked worden en krijg je zeker geen ondersteuning.
Ewout
 

Inviato Wed 28 Mar 07 @ 9:13 pm
ow jh dat kan (was ik alweergeten) Bedankt voor de hulp:P
 

Inviato Fri 30 Mar 07 @ 1:46 pm
Jh ik bedoel de ik kan upgraden naar 4.3;)
Hartstikke bedankt
 

Inviato Fri 30 Mar 07 @ 1:46 pm
<niet serieus>Heb je je crack nu al geupgrade?</niet serieus>

Om up te graden zal je wel een serienummer moeten invullen
 

Inviato Fri 30 Mar 07 @ 3:56 pm
qremcoHome userMember since 2007
ik heb dus hetzelfde probleem met de geluidskaart ik heb een 7.1 hier is een getekende afbeelding:

http://www.imagewoof.com/view_image/18ab41328/soundcard.JPG

Ik hoor dus ook hetzelfde over de boxen als over de koptelefoon zeer irritant als je echt serieus wil mixen, als ik hem instel op master,rear en headphones,front dan hoor ik over de boxen wat ik eigenlijk precies op de koptelefoon hoor te horen maar als ik die instelling omdraai dan werkt t niet dan hoor ik gewoon over de boxen 2 nummers door elkaar:S
 

Inviato Fri 30 Mar 07 @ 9:49 pm
@qremco, stop ermee om je vraag in iedere post neer te zetten. Dit is vreselijk irritant voor degene die hier hulp proberen te geven. Als je hier niet mee stopt wordt je account gelocked.
Ewout
 

Inviato Sun 01 Apr 07 @ 3:23 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)