Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Behringer BCD2000 of Hercules MK2?

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

qremcoHome userMember since 2007
Ik ben van plan een dj console te gaan halen, en ik was een hele tijd zeker dat ik de Hercules MK2 wou halen, maar nu schoot me opeens de Behringer BCD langs.

Ik vind de Behringer BCD veel proffesioneler uitzien en hij heeft ook nog eens meer functies, Wat is jullie advies, misschien mensen die me de voor en na delen van beide kunnen opsommen?

En owjah ondanks dat de Behringer er mooier en proffesioneler uitziet en meer functies heeft issie ook nog eens goedkoper als de MK2

Kunnen jullie nog wat advies missen?


Greetz D Cazual
 

Inviato Thu 05 Apr 07 @ 9:49 pm
qremcoHome userMember since 2007
En owjah waar kan ik deze dan kopen ik woon in limburg en volgens mij kun je ze hier nergens krijgen
 

Inviato Thu 05 Apr 07 @ 10:20 pm
google
 

Inviato Fri 06 Apr 07 @ 11:52 am
On-line shops?

 

Inviato Fri 06 Apr 07 @ 12:49 pm
LystHome userMember since 2006
Ik heb de Mk2 en ben er persoonlijk héél tevreden van. Het ding ziet er misschien wat goedkoop uit door zijn harde plastic maar het heeft veel in z'n mars ;)

Kan tegen een stootje en neemt niet veel plaats in.

Wel raad ik aan een voldoende snelle pc te gebruiken maar elke moderne pc zou voldoende moeten zijn. Ik gebruik de console in combinatie met mn laptop (Core 2 Duo, 2gb RAM) en tot nu toe nog nooit enige vertraging of at dan ook opgemerk ;) Op mijn desktops (P4 2.66 Ghz, 768 mb RAM en P4 Dual Core 3.00 Ghz 1 gb RAM) had ik ook nooit last van vertraging.
 

Inviato Sat 14 Apr 07 @ 2:39 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)