Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: vraagjes

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

hallo
ik heb mij vorige week de dj console mk2 aangeschaft
na enkele dagen proberen is het mij toch gelukt
probleemtjes met de software, geluid was een pc instellingsfoutje
last om de software op te starten, had ik ook geregeld vreselijk krankend geluid,enorme delay,en soms geen reactie of software die vast loopt...
ik heb dan upgedate zowel console mk2 mixer als software virtual dj, resultaat software starte niet meer op, verwijderd en terug geinstalleerd en dat probleem is nu terug opgelost
de laatste 2 dagen heb ik geen problemen meer gehad met opstarten van vdj hij vraagt wel voor update 3.3,maar hij start direct op wat in het begin niet het geval was,en heb de indruk dat de klank ook al veel beter is miss door de update van de mixer, wat me ook nog is opgevallen is dat de bpm maar voor de helft te lezen is en voor de rest ziet de interface er volledig uit alleen de bpm is horinzontaal maar de helft leesbaar?...,en toch denk ik dat de resolutie juist staat
iemand vertelde me over traktor ik las hier ook op de topic erover,dus als ik het goed heb kun je de console gebruiken met de traktor software,hoef ik dan eerst de andere software te verwijderen of is dat niet nodig,ik denk toch van te veranderen want ik denk dat het stabieler is...
wat ik ook zag is rip vynil,is er dan een mogelijkheid om je vynil op harde schijf te zetten? als ik er op klik geeft hij impossible to find lame encoder dll en error in directx sound driver...zou wel de max zijn me vynil kunnen rippen
voor de rest kan ik probleemloos mijn draaitafel erop aansluiten en ermee mixen...
het is nog een beetje nieuw voor mij en bijleren he ;)
maar ik heb er al mijn fun ook meegehad
alvast thanks en groeten
redtigra :)
 

Inviato Sat 07 Apr 07 @ 5:55 pm
Wat zijn je systeem specs?
Welke geluidskaart gebruik je?
 

Inviato Sat 07 Apr 07 @ 8:59 pm
Met de standaard skin, dient je monitor op een resolutie van tenminste 1024*768 te staan.
Ewout
 

Inviato Mon 09 Apr 07 @ 7:34 pm
hallo
welk system ik heb, het is een medion pc'ke een pentium 4,
maar welke geluidskaart ? als ik eens snuffel in mijn syteem zie ik iets van c-media maar is dat een geluidskaart? ik ben niet zo'n pc krak
ik heb me resolutie kunen verzetten zodat ik volledig de bpm kan lezen,alvast thanks
ik zie dat er een knopje meer nu ook op me scherm staat video,hoe of wat kun je daarmee doen,
is er een mogelijkheid met de bijgeleverde software ofzo om je vynil te rippen
alvast bedankt en groeten
jurgen
 

Inviato Wed 11 Apr 07 @ 3:00 pm
Met ripvinyl kun je vinyls rippen.
Hiervoor moet je natuurlijk wel je draaitafels op je pc kunnen aansluiten, hoe dit moet... geen idee.
Met video kun je videos mixen vermoed ik;)
 

Inviato Wed 11 Apr 07 @ 6:05 pm
Ik denk dat het "Mixing lessons forum" en de manual van vdj veel duidelijk voor je maken.
Ewout
 

Inviato Wed 11 Apr 07 @ 7:40 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)