Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: nieuwe vdj

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

teelPRO InfinityMember since 2006
hey..
effe een vraagje ... ik heb vorig jaar hercules mk2 gekocht en vdj3 erbij gekregen.
Nou wil ik die nieuwe vdj 4 .
als ik nou die pro-versie bestel ... welke versie krijg ik dan precies? dezelfde als de trial?
wat is precies het voordeel van een pro-versie. kdraai enkel mp3 met vdj en hercules. cd en platen doe ik met ander mengpaneel.
ik heb die trial geprobeerd en ben er erg over te spreken in vergelijking met de vdj3, die ik als software bij mijn hercules kreeg.
Is het niet mogelijk om die vdj 3.x up te daten naar versie 4.x ?
thanx
 

Inviato Wed 11 Apr 07 @ 3:48 pm
Nee, hiervoor zal je moeten betalen.
Als VDJ 3 nog goed voor je werkt, zou ik gewoon dat blijven gebruiken.
Ik ben overgeschakeld naar pro omdat ik te beperkt zat, en een echte setup wil uitbouwen;)
 

Inviato Wed 11 Apr 07 @ 6:09 pm
teelPRO InfinityMember since 2006
thanx, vdj 3 werkt ok, maar ik voel dat het beter kan. zeker nadat ik die trial v.4 heb geprobeerd.
bovendien zijn mijn beatmatches niet ideaal en kan ik de ideale skin niet downloaden.
is vdj 4 dan zijn geld waard, ben toch redelijk intensief met muziek bezig.
wat bedoel je met setup?
yo
 

Inviato Thu 12 Apr 07 @ 10:17 am
Met setup bedoel ik het materiaal waarmee ik werk;)

Wil je echt overschakelen op het digitale(als je al met dj'en bezig was tenminste)?
Wil je echt gaan dj'en met Virtual DJ?

Dan is het beter dat je VDJ koopt.

En ja, die skins zijn mooi meegenomen.
 

Inviato Thu 12 Apr 07 @ 3:52 pm
Het is zeker wel aan te raden om over te stappen naar de pro versie van vdj. vdj 4.x is dezelfde versie als de demo, maar dan zonder de tijdslimiet van 20 dagen. VDJ 4,x heeft ten opzichte van 3.x een geheel nieuwe sound engine, die veel beter klinkt dan de 3.4 versie. Daarnaast kent de 3.4 console versie nog andere limieten. Zie hier voor meer info.
Ewout
 

Inviato Sat 14 Apr 07 @ 6:20 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)