Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: help console crasht

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

hallo
ik heb veel verschilt van zijde links of rechts als het liedje ten einde is dat de muziek effe hapert kort aan en uit,en dan durft ook wel eens geregeld de boel vastlopen soms duurt het 1...2 uur tegen dat het vastloopt en soms al na 10 minuten :(
zou dat een computerprobleemtje kunnen zijn of zou er iets aan de console zijn (nu dat de console nog in garantie is)
heeft nog iemand dit al voor gehad
alvast bedankt
redtigra
 

Inviato Tue 24 Apr 07 @ 3:41 pm
Heb je alle performance tweaks gedaan die als sticky in het General forum staan? Gebruik je je pc alleen voor vdj?
Heb je geprobeerd de reactivity in het config menu lager te zetten?
Ewout
 

Inviato Tue 24 Apr 07 @ 9:45 pm
hallo
ik had de reactivity van de console op medium gezet, heb enkele weekends een cd'tje kunnen mixen zonder probleem,en vandaag lapt hij het me weer 3 x in een uurtje tijd, had ondertussen de reactivity op low gezet maar zonder resultaat,
ik gebruik mijn pc nog voor andere dingen ook ,
ik heb eens zitten zoeken achter die performance tweaks maar heb het niet direct gevonden
groeten
redtigra
 

Inviato Thu 24 May 07 @ 8:54 pm
Dat klote probleem heb ik dus voordurend en mag van geluk spreken als ik is een keer een lekker nachtje normaal kan mixen.
En na mijn gevoel hoe meer Bpm hoe vaker dat ie crasht.
Maar soms heeft ie een gekke bui en dan doet ie het weer eventjes.
En als ie het doet ben ik er zwaar tevreden mee.

 

Inviato Fri 25 May 07 @ 11:21 am
Voor performance gerelateerde zaken:
link
link
link
link

@kaal schandaal:
welke versie gebruik je? en wat zijn de specs van je machine? Ik gebruik vdj zo'n 2 a drie keer in de week met mijn drive in show. Ik maak gebruik van muziek, de video slide show en video clips zonder enig probleem.
Ewout
 

Inviato Sat 26 May 07 @ 12:58 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)