Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: vertraging 2de geluidskaart

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

eeej ik heb zinds 2 dagen een extra geluidskaart hij werkt prima alleen is hij net iets sneller dan mijn huidigge waardoor als je mixt ze niet gelijk gaan .
dus mijn vraag is: is er een manier om 1 geluidskaart te vertragen of is er een anderre manier om dit op te lossen (ik heb nu het geld niet om nog een geluidskaart te kopen :( )
 

Inviato Wed 27 Jun 07 @ 4:05 pm
Is die 2e geluidskaart een 4.1 of meer?

Zoja, kan je de master en het voorbeluisteren over 1 dezelfde kaart laten gaan;)
 

Inviato Wed 27 Jun 07 @ 6:18 pm
ik heb wel 1 7.1geloof ik maar in welke moet ik hem dan stoppen want dat heb ik ook al geprobeerd maar krijg er geen geluid uit.
en bij die nieuwe zitten er 2 uitgangen op die kaart (2 groene) kan ik het mischien via die doen??
 

Inviato Wed 27 Jun 07 @ 7:10 pm
Ok, zorg ervoor dat die geluidskaart door windows word gezien als een 7.1(als je niet weet hoe dit moet, moet je even op dit forum zoeken;)

Ga dan naar je config in VDJ en zorg dat de instellingen zo staan:

Je kiest natuurlijk je geluidskaart wel zelf :P

Zorg ervoor dat je Master in de groene uitgang van die kaart steekt, en de voorbeluistering in de rear van de geluidskaart(ik weet nu even niet welke kleur dit is :s)

Laat weten als het werkt;)
 

Inviato Wed 27 Jun 07 @ 8:12 pm
het is gelukt met me 7.1 hij herkende hem gewoon niet als 7.1 kaart stond gewoon op 2 speaker ingesteld ;-) ;D
 

Inviato Wed 27 Jun 07 @ 9:30 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)