Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: DAP T-3000 Direct Drive draaitafel met MK2 en vdj 2.0 SNEL HULP NODIG!!!

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

DJ-nickHome userMember since 2005
Ik ga een DAP T-3000 Direct Drive draaitafel kopen maar ik weet niet of ie werkt met vdj 2.0 en de mk2
hier zijn de details:
Pitch Controls: +/- 10%, +/- 20%
Motor: 8 pole, 3 phase, brushless DC motor
Driving Method: Direct drive
Platter : 330 mm. diam, Alu diecast
Wow and Flutter: Less than 0,2% WRMS (JIS WTD) with 331/3 rpm
S/N Ratio: More than 50dB (DIN-B)
Starting Torque: More than 1.6 Kgf.cm
Starting/Braking Less than 1 sec. (Electronic Brake)
Forward and reverse platter direction
Speed Change: Less than 1 sec. From 331/3 to 45, 45 to 331/3 and 331/3 to 78 rpm
High of cue: (first track) 8-10.5mm
Descend of que: Less than 5 sec.
Pitch output: 675+/-1Hz (pitch control set 0%) with 331/3 rpm
Powersuply: AC 230V, 50Hz
Power Consumption: 25 Watt
Dimensions WxDxH: 450 x 352 x 148,5 mm
Weight: 10,6 Kg
 

Inviato Thu 28 Jun 07 @ 1:36 pm
DJ-nickHome userMember since 2005
en overigens hoe lang gaat 1 plaat (van vdj) mee een jaar of 10 jaar of 1 maand ik heb echt geen idee. en hoe kan je die timecode platen instellen met >virtual DJ 2.0< 2.0 DUS EEN OUDE VERSIE
 

Inviato Thu 28 Jun 07 @ 1:57 pm
Waarom gebruik je de 2.0 versie als je recht hebt op 3.4 home edition?

Levensduur hangt er waarschijnlijk vanaf hoe dat je er mee omgaat;)
 

Inviato Thu 28 Jun 07 @ 3:54 pm
DJ Nick, gebruik de 3.4 versie die bij je Hercules console zit. Anders geef ik ook aan het VDJ team door dat je een illegale 2.0 versie gebruikt. Dit kan leiden in een site ban, je kunt dan niet meer op deze site komen.

De tijdcode platen gaan net zolang mee als een normale vinyl. Je moet er alleen rekening mee houden dat je een normale vinyl, maar 1 keer op een avond draait en de tijdcode vinyl continu. De slijtage hangt af van het type naald dat je gebruikt en hoe oud deze is. Daarnaast hoe voorzichtiger je ermee om gaat hoe langer het vinyl meegaat.

Je kunt tijdcode gebruiken met iedere draaitafel. Het is echter wel zo dat hoe beter je draaitafel en naald zijn hoe beter het resultaat. Een direct drive zal ook beter presteren dan een snaar aangedreven exemplaar. Ik zou zelf niet snel iets van dap kopen, maar dat is persoonlijk.

Gebruik de zoek functie ook eens. Beide vragen zijn al vaker aan bod geweest en beantwoord.
Ewout
 

Inviato Thu 28 Jun 07 @ 8:10 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)