Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: cd rom virtual dj kwijt

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

vblenHome userMember since 2007
hoi,
Ik heb me enige tijd geleden de hercules dj console aangeschaft, en die werkte uitstekend, tot m'n pc is gecrasht, en ik opnieuw moest installeren, en m'n cd rom kwijt was waar het programma opstond.
na verscheiden e-mails te versturen naar vdj en hercules, en nog geen antwoord gekregen te hebben, heb ik dan nu maar een gekraakte versie dat vol fouten zit, ik zou gewoon de originele, eenvoudige versie terug willen. heb er per slot van rekening al voor betaald...

kan iemand me weten te zeggen waar ik deze terug vind, en van die illegale versie vol fouten terug afgeraak...

dank.
 

Inviato Sat 30 Jun 07 @ 3:08 pm
Heb je een Hercules dj console versie 1 of 2?
De versterekker van deze software is Hercules. JE kunt bij hun op de website een bericht naar support sturen. Geef hierbij het serie nummer van je console op. Zij kunnen er dan voor zorgen dat je de software weer krijgt.
Ik snap echter niet hoe je dit soort dingen kan kwijtraken. Koop een cd wallet voor 64 cds voor 5 euro en berg hierin je cds op.
Ewout
 

Inviato Mon 02 Jul 07 @ 4:48 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)